Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer man aldri har kommet gjennom

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 20:00   #61
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

En annen film som jeg riktignok kom meg gjennom, men som jeg ikke skjønner lovprisingen av, er Lost in Translation. Kjedelig film, rett og slett.

Enig

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:01   #62
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lost in Translation så jeg på i fem minutter. Her dukker de opp, gitt.

Gammel 12-04-07, 20:11   #63
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den tynne røde linje.

Gammel 12-04-07, 20:11   #64
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Åh, dette blir for meg i kategorien "filmer jeg ikke kan skjønne at noen ikke kan like."

Jeg likte også den veldig godt.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:14   #65
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm... Dere snakker kun om kjedelige filmer nå, sant? Ikke sånne "Nabbe-sovner-på-LOTR-ROTK-fordi-hun-er-trøtt-og-Sitron-mobber-henne-resten-av-livet"-filmer?

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:15   #66
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ikke bare sovnet. Du snorket! På kino! På LOTR!

Gammel 12-04-07, 20:19   #67
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har heller aldri gått fra kinoen, men jeg slo også av Alexander, som jeg hadde tatt opp på TV. Den var gørr kjedelig, også ble jeg mer enn middels irritert over at alle snakket med kvasi-irsk aksent - bortsett fra Angelina, som valgte en østeuropeisk variant.

Synes de fleste "episke" filmene som er laget etter Gladiatoren bare er bleke kopier av denne.

Ellers var Revolution ett-eller-annet med Nastassia (?) Kinski og Al Pacino et eneste langt gjeeeesp.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:20   #68
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Mumien.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:23   #69
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jammen jeg var jo nygift, jooo...

Jeg har alvorlige problemer med å holde meg våken under filmer. Uansett hvilke.

Av filmer jeg ikke har giddet å se mer enn fem minutter ligger ofte det som mange andre kaller "klassikere", "tidløse filmer" og "kultfilmer". Kan jo nevne i fleng: 37 grader om morgenen, Dis, Star Wars, Den engelske pasienten, U got m@il, Dirty Dancing, Tid for ømhet, Hesteviskeren, Breaking the waves, Blå og de andre fargefilmene, og hele den type sjanger... Liker ikke sånne filmer. Jeg er sikkert for lite intelektuell.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:23   #70
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Åh, dette blir for meg i kategorien "filmer jeg ikke kan skjønne at noen ikke kan like."

For meg er den mer i kategorien "filmer jeg ikke tror jeg kan like folk som ikke liker".

Jeg synes dessuten Brokeback Mountain var fantastisk, og Fisher King også, jeg likte The English Patient og Big Fish, og Mulholland Drive, men jeg hadde vett til å ikke se Alexander eller Mrs. Doubtfire, så dem slapp jeg å mislike. Schindler's List har jeg ikke sett, men jeg så Saving Private Ryan, og liker den ikke, men det er mest på grunn av slutten.

Gammel 12-04-07, 20:26   #71
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Breaking the waves.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:28   #72
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For meg er den mer i kategorien "filmer jeg ikke tror jeg kan like folk som ikke liker".

Hm. Sånn at når jeg sier jeg ikke likte Fisher King, så kan ikke du like meg? Er det det du mener?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:32   #73
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Schindler's List har jeg ikke sett

Gammel 12-04-07, 20:32   #74
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

De to første harry Potter filmene!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:47   #75
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Mumien.

Dårlig film, men John Hannah kunne jeg sett på flere timer i strekk, selv om det var en stumfilm.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:49   #76
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror i hvert fall den er en klar merkestein på grensa mellom slekta som kjenner Josef, og De Andre.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:50   #77
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Schindler's List har jeg ikke sett.

Trodde nesten den var obligatorisk?

Noe sier meg jeg har litt lik filmsmak som Sitron .
Samt at vi begge ikke liker dødninghode på klær . Tror nesten vi kan bli bestevenner nå Sitron? .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:52   #78
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, og ungene våre har like luer. Dette er nesten skjebnebestemt. Hadde det ikke vært for at du var trønder ...

Gammel 12-04-07, 20:58   #79
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har gått fra en kinofilm en gang. Det var Kristin Lavransdatter (som jeg også "hater" i bokform). Jeg har slått av en video en gang uten å se ferdig. Det var Mrs. Doubtfire - for en absolutt lidelse den filmen var! Titanic har jeg bevisst valgt å ikke se fordi jeg får spader bare av å se trailer for den.

Gammel 12-04-07, 21:02   #80
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett begge, men forsvant vekselvis inn i en parallelldimensjon for å minske lidelsen:

-Citizen Kane
-Syriana

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.