Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer man aldri har kommet gjennom

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 21:12   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har sett begge, men forsvant vekselvis inn i en parallelldimensjon for å minske lidelsen:

-Citizen Kane
-Syriana

Jeg gjorde det samme med Citizen Kane. Det er liksom en film man ha sett, men jeg klarte ikke å engasjere meg. De to første gangene jeg prøvde sovnet jeg på akkurat samme plass (starten da de ruller opp avisforsider eller hva det nå er), men sta som jeg var skulle jeg se denne filmen. Det endte med at jeg har satt foran tv og den har vært på, men jeg aner fremdeles ikke hva som skjedde.
Jeg var da yngre og dummere enn jeg er nå. Nå gidder jeg ikke se filmer man bør se.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.