|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg fungerer best i tøysko har jeg funnet ut, da jeg måtte vandre barbent gjennom Oslos gater fordi jeg var døden nær av vonde ben.
|
|
|
#42 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor høye hæler greier du?Ca 8 cm. Har noen med 9, men de har litt 'platå' foran. 6-7 til vanlig. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg øver meg og har nettopp kjøpt støvletter meg ca 6 cm hæl, tror jeg. Disse er ikke kilehæl, med de har gummisåle, så jeg tror det går bra. Jeg har noen med kilehæl på omtrent samme høyde. Penskoene mine har sikkert ikke mer enn 3 cm høyde, så der må jeg øve meg mer.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg kan gå med ganske høye hæler, dvs 10 cm og smal hæl. Men det gikk særdeles dårlig da jeg skulle hoppe fra båten til brygga sist sommer med denslags skotøy. Brakk nesten benet
|
|
|
#45 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?
Fnis, jeg sier altså stå-sko om mine. Og går aldri med dem med mindre jeg har armen til Mr. Norway å støtte meg til.
|
|
|
|
#47 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor høye hæler greier du?Evnen til å gå med høye hæler er omvendt proposjonal med hvor høy promille jeg har. (I edru tilstand greier jeg ganske høye, men jeg har aldri målt.) |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Retromum
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg har nylig kjøpt meg 13cm hæler men det er med 2-3cm platå foran, effektiv høyde rundt 10cm. Jeg pleier aldri å gå med slike hæler, holder meg som regel til mid heel sjiktet. Men guud de skoene er lekre! Jeg føler bena kommer mer til sin rett i høyere hæler egentlig.
|
|
|
#49 |
|
Borte
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg leverte tilbake skoene og fant ikke noen andre jeg likte som passet og som de faktisk hadde i min størrelse. Jaja, neinei. Det ble gummistøvler, sherrox og fake-uggs på ungene i stedet.
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor høye hæler greier du?Skulle ønske at jeg greide å gå med høyhælte sko, men nei. Ser ut som ei vraltende ku, men det verste er at det gjør så vondt i føttene. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?6 cm. Går ikke med høye heler til hverdags, konsekvent. Kjenner godt at det ikke er bra for ben og rygg og ser virkelig ikke poenget med å gå med sånt "fast" til hverdags når jeg er såpass høy. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Prematurmamma
|
Me too. Kan strekke meg til fem-seks cm om jeg skal sitte mye stille.
|
|
|
|
#54 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?Høye. Men jeg har også en del som er så vonde at de rett og slett ikke funker. Og jeg går helt fint på hæler - men når bena kjennes som de har blitt akutt kinesiske, påvirker det helt sikkert stylen også.
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hvor høye hæler greier du?Smertegrensa går ved 4-5 cm. Skal hælene være høyere, må det være litt platå i front så ikke "fallet" blir så stort. Nutildags går det mest i ganske flate sko, pga. kranglete rygg og strengt hælsko-forbud av fysioterapeuten. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg har aldri likt meg på hæler, men jeg har sko på ca 8 cm og klarer det faktisk overaskende greit
|
|
|
|
#57 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?De jeg går i til daglig er ca. 14 cm. Det går helt fint og jeg kan gjøre det samme med dem som med flate sko. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
14 cm! |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg er ikke veldig begeistret for hæler. Synes jeg raskt får et meget underlig ganglag. 3-4 cm er vel det meste jeg har på pensko, 5 -6 cm på støvletter. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvor høye hæler greier du?Jeg kan traske litt med opptil 5 cm hæler, på jobb har jeg et par med nærmere 6 cm kilehæl som er veldig behagelige. Pønteskoene mine har jeg ikke målt, men blir det over 6 cm reduseres gangfarten og det blir en glidende overgang til bær-meg-til-baren sko,
|
![]() |
|
|