Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Alene på charterferie med ungene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-12, 23:36   #61
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Alene på charterferie med ungene

Jeg har helt "normale" barn, det krangles en del da.
Og jeg storkoste meg, virkelig!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 11:18   #62
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Essaouria var det jeg undersøkte. Veldig overkommelige priser selv på luksushotellene (som ikke vet at det er norsk vinterferie akkurat da), men dessverre skrekkelig lang reisetid.

Ah, dumt. Det går ikke ferje over fra kanariøyene, da? Så kunne man evt. kombinert.

Gammel 13-09-12, 12:08   #63
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Når er vinterferien (her Bauche?) ?

Uke 8
https://www.trondheim.kommune.no/tje...eord.skolerute

her kan du synke egen kalender med skoleruta.

Gammel 13-09-12, 14:35   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Uke 8
https://www.trondheim.kommune.no/tje...eord.skolerute

her kan du synke egen kalender med skoleruta.

Takk!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:08   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Essaouria var det jeg undersøkte. Veldig overkommelige priser selv på luksushotellene (som ikke vet at det er norsk vinterferie akkurat da), men dessverre skrekkelig lang reisetid.

Går det ikke direktefly lenger? Det er jo mange nordmenn der, og sikkert mulighet til å leie private leiligheter også, hvis man ønsker det.

Jeg tror det går strålende å reise med barna dine, og de blir slett ikke ødelagt av å reise. Det er jo så fantastisk!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:25   #66
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på tur til Spania med jentene (5 og 8 år) alene, det er absolutt å anbefale. Vi hadde det utrolig fint, og koste oss glugg hele reisen. Jeg la meg omtrent samtidig med barna hver kveld, 23-24 tiden, og våknet til alenetid med kaffekoppen og boken min på terassen hver morgen. Uthvilt og fornøyd. Vi droppet de helt store utfartene, men dro på noen småturer med den lokale rutebussen. Egentlig gjorde vi helt passe mye av alt, og vi gjør det mer enn gjerne igjen!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 15:32   #67
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kunne til nød reist alene med mine to gutter, men da måtte det være til et anlegg jeg kjente og der det var aktiviteter for dem slik at jeg kunne få litt pause midt på dagen.
Sunwing Tenerife, for eksempel.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 16:04   #68
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg valgte charter, sånn i tilfelle jeg skulle blitt syk. Vet jo ikke om det hadde fungert som tenkt, men så for meg at reiseleder på stedet kunne bistå i en slik situasjon. Det skjedde jo heldigvis ikke noe med noen av oss, så det var kanskje å være litt småhysterisk. Jeg leker med tanken på å øyloffe i Hellas med de en uke mot sommeren, men vi får se.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 20:01   #69
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg dro alene med alle tre barna (de var da 12, 10 og 7 år gamle) til Rhodos i fjor høst. Vi hadde det deilig og jeg gjør det gjerne igjen. Vi valge charteropplegg med AI, rett og slett i tilfelle jeg skulle bli syk. Det er ikke gøy å være eneste voksne person på ferie med ansvar for flere barn om noe skulle skje.

Jeg ble ikke syk. Det ble derimot guttungen, og selv jeg som er utdannet innenfor helsevesenet syntes det var veldig greit at det fantes engelsktalende lege på hotellet som fulgte opp sønnen min og sørget for det han trengte av medisiner.

God tur!!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.