|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alene på charterferie med ungeneJeg har helt "normale" barn, det krangles en del da. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alene på charterferie med ungene
Ah, dumt. Det går ikke ferje over fra kanariøyene, da? Så kunne man evt. kombinert.
|
|
|
#63 |
|
Har tro på forbedring
|
Uke 8
|
|
|
#64 |
|
Erfaren nok
|
Takk!
|
|
|
#65 |
|
Glamorøs
|
Går det ikke direktefly lenger? Det er jo mange nordmenn der, og sikkert mulighet til å leie private leiligheter også, hvis man ønsker det.
|
|
|
#66 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Alene på charterferie med ungeneJeg har vært på tur til Spania med jentene (5 og 8 år) alene, det er absolutt å anbefale. Vi hadde det utrolig fint, og koste oss glugg hele reisen. Jeg la meg omtrent samtidig med barna hver kveld, 23-24 tiden, og våknet til alenetid med kaffekoppen og boken min på terassen hver morgen. Uthvilt og fornøyd. Vi droppet de helt store utfartene, men dro på noen småturer med den lokale rutebussen. Egentlig gjorde vi helt passe mye av alt, og vi gjør det mer enn gjerne igjen! |
|
|
|
|
|
#67 |
|
aldrende
Sv: Alene på charterferie med ungeneJeg kunne til nød reist alene med mine to gutter, men da måtte det være til et anlegg jeg kjente og der det var aktiviteter for dem slik at jeg kunne få litt pause midt på dagen.
|
|
|
|
#68 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Alene på charterferie med ungeneJeg valgte charter, sånn i tilfelle jeg skulle blitt syk. Vet jo ikke om det hadde fungert som tenkt, men så for meg at reiseleder på stedet kunne bistå i en slik situasjon. Det skjedde jo heldigvis ikke noe med noen av oss, så det var kanskje å være litt småhysterisk. Jeg leker med tanken på å øyloffe i Hellas med de en uke mot sommeren, men vi får se. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Alene på charterferie med ungeneJeg dro alene med alle tre barna (de var da 12, 10 og 7 år gamle) til Rhodos i fjor høst. Vi hadde det deilig og jeg gjør det gjerne igjen. Vi valge charteropplegg med AI, rett og slett i tilfelle jeg skulle bli syk. Det er ikke gøy å være eneste voksne person på ferie med ansvar for flere barn om noe skulle skje.
|
![]() |
|
|