|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen SverigeSikket ikke særlig fruktbart og sånn, men dumme mennesker finnes fremdeles, alt kan ikke forklares med sykdom. Sist redigert av rine : 12-09-12 kl 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen SverigeJeg tror også man lett kan få en høna eller egget-greie her. Det er ikke nødvendigvis sykdom som ligger bak. Kanskje heller umodenhet, dårlige mekanismer, liten pengekompetanse og lignende. Vi lever i en verden med massiv markedsføring og folk takler det ulikt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
weird
![]() Sv: Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen Sverige
Og alt kan ikke avfeies som dumskap heller.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Halloen!
![]() Sv: Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen SverigeKie: Nei, det tror ikke jeg heller, men jeg er litt lei av at man, etter min mening, altfor ofte skal sette en eller annen diagniose på dustete ting folk gjør. Spille WOW natta lang slik at man alltid sover til 14.00 og kommer for seint på jobb og skole? Jo, da har man en søvnforstyrrelse, så klart. Og vips- så trenger man egentlig ikke ta så mye ansvar selv. (Bare for å ta ett eksempel. ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
weird
Den skjønner jeg. Jeg tenker at det er forskjell på ansvar og sykdom. Uavhengig av sykdom så kan man fortsatt ha ansvar for eget liv.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Halloen!
Selvsagt er det lurt, jeg har da jobbet med mennesker i noen år. Bare får ut litt oppgitthet på nett, skjønner dere ikke det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
weird
![]() Sv: Har vært hjemme i dag og sitter og ser på Luksusfellen SverigeJeg skjønner det, altså. Siden jeg projiserer som en gal for tiden har jeg lett for å lese inn dårlig selvbilde litt fort også i andres situasjon. For meg var i alle fall et bedre selvbilde som ikke var fullt så prestasjonsbasert viktig for å klare å være dønn ærlig om egen medvirkning. Da kan man til og med le litt av hvor mye dumt man har gjort. Har jeg hørt. *kremt*
![]() |
![]() |
![]() |
|
|