Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vanlig eller ikke? Alle timer kroppsøvning på samme dag /leksehjelp - 4 klasse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 23:30   #28
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vanlig eller ikke? Alle timer kroppsøvning på samme dag /leksehjelp - 4 klasse

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det finnes da måter å tilpasse TIEY på som gjør at ikke alle blir sittende med samme opplegget om igjen? I 4. klasse var det et helt annet fokus enn repetert lesing selv om det fortsatt var noen som trengte den treninga. Jeg er spent på hva de gjør i 5. klasse. Hva er kritisk grense egentlig?

Jeg jeg tror det er mange måter og tilpasse TIEY undervisning på men desverre er de ikke så flinke til dette på vår skole.

Uten at jeg er sikker tror jeg kritisk grense er leseferdigheter som kan måles ut fra nasjonale prøver? Er det utviklet nærmest vitenskapelige redskaper på hvordan de måler hvor elevne ligger mtp leseferdigheter og forståelse for teksten de leser? De snakker i alle fall mye om hva slags tiltak de setter i gang for elever som ligger nær "kritisk grense".

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.