Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frukt i matboksen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-12, 18:04   #11
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frukt i matboksen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Som sagt, jeg synes fiskeburger er helt fint, men jeg synes at ungene bør kunne klare en kjip brødskive den dagen det var det som var der også.

Men er det et poeng i seg selv? Altså; hvis barnet foretrekker fullkornspastasalat f.eks., og foreldrene ikke synes det er mer jobb enn å smøre brødskiver. Hvorfor ikke tilby noe som er ernæringsmessig og praktisk jevnbyrdig med brødskiver når barnet foretrekker det?

Jeg var hverken glad i brødskiver, melk eller kokte poteter da jeg var liten. Jeg spiste bittelitt av det, fordi det var det alternativet jeg fikk. Så var jeg også undervektig og mye syk. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så himla karakterbyggende å skulle (la være å) spise noe man ikke er så glad i, når det finnes gode alternativer som ikke medfører ulemper for noen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.