Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En helt vanlig dag i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-12, 18:01   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt vanlig dag i barnehagen

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lese dette innlegget ditt, Rune, så vær så snill: Putt på noen smilier!

(Glem det, jeg MÅ lære meg å lese hele tråden før jeg poster innlegg. )

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 18:27   #2
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Helt greit

Og som flere har skrevet, er dette en beskrivelse av hvordan en helt vanlig dag i barnehagen KAN være, det er ikke en generell beskrivelse av at jeg oppfatter hver dag som strevsom, som noen trodde med en gang.

Men uansett, nå vet dere at jeg IKKE var ironisk når jeg skrev at jeg elsker denne jobben, så da er jo saken grei

Og at jeg ikke responderte før nå i dag, kommer rett og slett av at jeg hadde glemt at jeg la innlegget her (la det opprinnelig på hjemmesiden min), før jeg kom på det idag

Enough smileys for you?

Gammel 02-08-12, 20:13   #3
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lese dette innlegget ditt, Rune, så vær så snill: Putt på noen smilier!

(Glem det, jeg MÅ lære meg å lese hele tråden før jeg poster innlegg. )

Det kan vel ikke være nødvendig med smiletryner i alle innlegg?

Gammel 03-08-12, 01:42   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det kan vel ikke være nødvendig med smiletryner i alle innlegg?

Det kan da vel ikke være nødvendig å påpeke at jeg ikke mente dette særlig alvorlig? Men greit, nå har jeg gjort det.

Gammel 03-08-12, 09:58   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det kan da vel ikke være nødvendig å påpeke at jeg ikke mente dette særlig alvorlig? Men greit, nå har jeg gjort det.

Ah, så du var liksom ironisk?

Gammel 03-08-12, 11:59   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ah, så du var liksom ironisk?

Liksom, er du ironisk nå?

Svar

Emneord
barnehage, hverdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.