Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken stil har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-07, 19:04   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Der var der faktisk et par topper/tunikaer som passet fint til min kroppsfasong. (Store pupper, og en mage som nekter å finne tilbake til sitt gamle selv etter svangerskap, valker, og svær rompe) Kan man bestille via nett? Dyrt?

Synes også deler av den kolleksjonen er fin..
Men jeg er nok litt for stor. Ser for meg at det kler best de tynne, for jeg ser nok fort gravid ut med høyt liv

De er ganske dyre ja.. .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 19:05   #22
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Glemte å si at hettegensere, "rap-stil" og t-skjorter med urolige prints på IKKE er å finne i min garderobe. Og så går jeg ikke med joggesko til hverdags.

Nei det er ikke meg heller .

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Der var der faktisk et par topper/tunikaer som passet fint til min kroppsfasong. (Store pupper, og en mage som nekter å finne tilbake til sitt gamle selv etter svangerskap, valker, og svær rompe) Kan man bestille via nett? Dyrt?

Ja det er mange av "oss" som sikler på de klærne. Søk på Odd Molly her på forumet. Da vil du finne masse info. Det er tråder her om butikker som selger det, nettbutikker hvor du kan bestille det osv.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 19:12   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er dongerijente. Jeg går nesten alltid i jeans, og av og til i skjørt. Jeg liker tunika-moten, men ikke de brede beltene.

Ellers, så er jeg en bruk og kast person og har lite dyre klær. I tillegg forandrer jeg smak i ny og ne, og synes det er bra å kunne bytte ut hele garderoben uten at lommeboken hyler ( i alle fall ikke så høyt).

Jeg går ofte i blått, svart og brunt, med du ser meg aldri i gult, hvitt og rosa.

Dressjakker og pene skjørt går jeg kun med i begravelser eller på representasjonsjobber, til daglig går jeg i jeans og topp/cardigan/bluse/genser. På føttene: støvletter (med eller uten høye hæler) eller typiske fritidssko (Puma, Adidas o.l).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 19:14   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan like gjerne gå i sånn:

.. som sånn:

Gammel 05-04-07, 19:28   #25
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker feminine klær, som er behagelige å gå i. Gjerne kjoler og skjørt. Klærne kan være romantiske eller typete med spesielle snitt og detaljer. Liker godt sterke farger siden det er det jeg passer best. Liker ikke klær som er "babete" og snobbete.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 20:29   #26
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er jo noe med å kle seg etter hvor man skal også. Jeg har for eksempel en jobb der jeg til stadighet må bevege meg rundt i et ikke rent produksjonslokale. Jeg gjør ikke det i høye sko og dyre jakker, da er det jeans og joggesko som duger. Nest best etter arbeidsklær, tenker jeg. Så få vi ta den litt mer stylede varianten til andre anledninger.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 20:53   #27
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er vel et sted mellom etnisk, rocka og urban.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 21:21   #28
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Jeg har mest klær med enkelt snitt. Kjøper heller litt dyrere, og sper på med sesongens mote som faller i smak og passer meg. Synes endel NoaNoa passer godt å kombinere med min stil uten at jeg trenger skifte ut garderoben fra sesong til sesong av den grunn.
Går for tiden mye i super trange jeans, tunikaer, enkle kjoler, strikkejakker, korte dressjakker etc
Kler meg veldig etter humøret og bikker nok ofte over i en litt "rocka" stil.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 22:18   #29
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Glemte å si at hettegensere, "rap-stil" og t-skjorter med urolige prints på IKKE er å finne i min garderobe. Og så går jeg ikke med joggesko til hverdags.

Så den t-skjorta der er bare lånt for anledningen altså?

Gammel 05-04-07, 23:11   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går for hvalstilen. Den er veeldig in i år. Gjerne iblandet litt blobb.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 00:13   #31
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg går for hvalstilen. Den er veeldig in i år. Gjerne iblandet litt blobb.

Ååå den stilen syns jeg er så fin ...

Jeg har mer utpålandet-stilen. Meget praktiske klær. Dvs. på vinteren tykk-kjeldress, og på sommeren tynn-kjeldress.
På helligdagene har jeg pen-kjeldressen.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 00:18   #32
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Kan man si at man har klassisk stil? Jeg tror jeg holder en stil som ofte duger år etter år.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 00:51   #33
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Ååå den stilen syns jeg er så fin ...

Jeg har mer utpålandet-stilen. Meget praktiske klær. Dvs. på vinteren tykk-kjeldress, og på sommeren tynn-kjeldress.
På helligdagene har jeg pen-kjeldressen.

Kjeledressbilde? Synes spesielt pen-kjeledressen høres spennende ut.

Gammel 06-04-07, 09:11   #34
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne klart meg lenge på ulike variasjoner av disse.

Gammel 06-04-07, 09:29   #35
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjører "husmoruniform" til daglig. Joggegenser, jeans, enkle bukser, enkle gensre. Er for det meste hjemmeværende, og bor temmelig øde, så jeg gidder ikke "kle meg opp" for kattene liksom. Håret har jeg i en ball i bakhodet, og sminken dropper jeg.

Men når jeg skal kle meg opp litt, f.eks om jeg får til en handletur alene eller noe, så liker jeg skjørt og støvletter. Går mye i jordtoner her, brunt, "militær-grønt", offwhite, beige osv. Og litt sort og hvitt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 10:29   #36
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nooria:
Jeg elsker tulipog tatamo
Da jeg bodde i Oslo bodde jeg i nabobygget, og siklet hver gang jeg gikk forbi butikken deres.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 11:04   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nooria:
Jeg elsker tulipog tatamo
Da jeg bodde i Oslo bodde jeg i nabobygget, og siklet hver gang jeg gikk forbi butikken deres.

De er jo bare nyydelige!
Men ikke noe jeg ser for meg at jeg bruker til hverdags liksom.

Gammel 06-04-07, 11:47   #38
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De er jo bare nyydelige!
Men ikke noe jeg ser for meg at jeg bruker til hverdags liksom.

Jo det kunne jeg godt... på vinteren hvertfall. Men jeg har en jobb hvor man gjerne kan kle seg litt fint (nå har vel jeg en tendens til å kle meg mer klassisk på jobb).

Sist redigert av Nooria : 06-04-07 kl 11:55.
Gammel 06-04-07, 11:50   #39
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er akkurat som Liven!

Gammel 06-04-07, 11:59   #40
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg er akkurat som Liven!

Du och jag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.