|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken stil har du?Jeg er veldig glad i stilen som er nå. Utrolig glad i empireliv, smale bukser. Kjoler, strikke kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg går vel mest for "pent casual". Har ingen kosedress o.l., og heller ikke så mye anledning til å bruke desiderte partyklær. Siden jeg jobber som underviser trenger jeg heller ikke noen "powerdress". Jeg kler meg veldig etter min kroppsfason (høy med lange tynne ben og stor overkropp): smale bukser, stort sett ingen belter bortsett fra når buksene skal holdes opp, gjerne tights, kjoler og skjørter skal være over knæet.
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg har ikke vært så veldig opptatt av klær før nå. Grunnen er rett og slett at jeg har vært så stor at jeg har måttet "ta det jeg fikk"..
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg liker best det litt bohem-aktige - klassisk stil er ikke noe for meg. Trives best i klær med litt detaljer, som blonder, bånd, blomster og røffe kanter. Det må imidlertid ikke bli for mye av det gode. Jeg bruker mye knelange, utskrådde skjørt, som jeg innbiller meg at jeg kler fordi de fremhever midjen og skjuler rumpe og skøyteløperlår
Sist redigert av Bluen : 05-04-07 kl 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle stilen min jeg,men vil vel si den er røff men klassisk også
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg er sortkledd. Nesten bestandig. Det er bare blitt sånn, og jeg trives best slik. Jeg liker dressbukser, kjoler, støvletter og bling...
![]() |
#7 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg har nok en mer rocka stil, liker jeans, enten helt smale eller baggy, singleter, slim skjorter, Converse, hvite sneakers, skinnjakker, skjerf, tilbehør forøvrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvilken stil har du?Eg skille litt mellom årstidene eg da. Vinter/haust trivast eg best i hettegensera, jeans, kule joggesko og det litt meir røffe. Når våren og sommaren kjem er det meir fargar, meir romantisk, linbukser, småsko og krøllar i håret.
![]() |
![]() |
#10 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg vet ikke om jeg har noen bestemt stil, egentlig. Jeg er vel generelt glad i klær som gjør at jeg ser høyere og slankere ut enn det nakne speilbildet tilsier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg er oftest litt rocka, innimellom litt bohem og noen ganger utpreget klassisk. Alt ettersom hvilket humør jeg er i den dagen, og hva jeg skal. (klarer faktisk ikke sette meg å jobbe i baggy jeans, hjemmekontor eller ei.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Hm... det varierer jo selvsagt mye. I hverdagen blir det ofte praktiske klær; særlig hvis jeg trener midt på dagen. Jeans el skjørt, topp, dressjakke eller trench med kule sko/veske er ganske uniform for meg. Må innrømme at det ofte tenker mer "kamuflasje" enn "mote" når det gjelder selve klesplaggene jeg bruker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg irriterer meg for øvrig over at jeg jobber i et miljø som ikke egner seg for annet enn olabukse/jeans og ikke alt for fine sko eller gensere. Det blir bare ødelagt og skittent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg liker veldig godt shabby chic... men dessverre er jeg ikke som en av disse "alvene" som jobber på Noa Noa, og jeg føler ikke at jeg kler det så godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg måååå bare spørre...
![]() |
![]() |
#17 |
Stadig underveis
Odd Molly. Du finner kolleksjonen her www.oddmolly.com. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilken stil har du?Jeg har vel egentlig ikke noen "fast" stil jeg heller
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
Der var der faktisk et par topper/tunikaer som passet fint til min kroppsfasong. (Store pupper, og en mage som nekter å finne tilbake til sitt gamle selv etter svangerskap, valker, og svær rompe) Kan man bestille via nett? Dyrt?
![]() |
![]() |
|
|