Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken stil har du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-07, 10:26   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken stil har du?

Jeg er veldig glad i stilen som er nå. Utrolig glad i empireliv, smale bukser. Kjoler, strikke kjoler.
Det som har litt og ikke for mye puff på ermene.
OM tøy er en slager i denne heimen for tiden. Synes det er litt nostalgisk og nydelig. Feks den brune kjolen med underkjole minner mannen om Holly hobbit der de hadde gammeldagse klær.

Hjemme kan jeg godt gå med lerretsbukser, jeans og en hettegenser og joggesko når jeg leker med ungene i gata. Og på jobb så kan jeg kjøre klassisk med skjorte og penbukse.

Er nok også en litt impulskjøper, slik at garderoben min er langt ifra gjennomført. Og det gjør meg litt irritert.

Av sko så kan jeg ikke fordra flate siden jeg er lita. Må alltid ha litt hel.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 11:08   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du?

Jeg går vel mest for "pent casual". Har ingen kosedress o.l., og heller ikke så mye anledning til å bruke desiderte partyklær. Siden jeg jobber som underviser trenger jeg heller ikke noen "powerdress". Jeg kler meg veldig etter min kroppsfason (høy med lange tynne ben og stor overkropp): smale bukser, stort sett ingen belter bortsett fra når buksene skal holdes opp, gjerne tights, kjoler og skjørter skal være over knæet.

Jeg hater å stryke, derfor skal mine klær være så strykefrie som mulig.

Åh, hadde nesten glemt min støvlettfetisj. Jeg elsker "pent casual" støvletter og har mange av dem. De er i mange farger og alle med høye hæle. Hele 5 par har jeg kjøpt av Angelique, 1 par av Zip (de andre 10 par kjøpte jeg i butikk ).

Trulte: Holly Hobby var veldig inn på 70-tallet. Veldig "amerikansk nybyggerstil", tenk Lille Hus på Prærien. Det er vel riktig at mange OM-plagg er sådan - og det er ikke dem jeg går etter, nei.

Gammel 05-04-07, 11:18   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke vært så veldig opptatt av klær før nå. Grunnen er rett og slett at jeg har vært så stor at jeg har måttet "ta det jeg fikk"..
Nå har jeg imidlertid gått ned endel og nå kan jeg endelig handle i vanlige butikker igjen.

På jobb går jeg mye i jeans og topper. Jeg liker veldig godt gensere som går ned over rumpen og som er smale oppe. (Må fremheve puppene og skjule magen)
Jeg liker også veldig godt dressbukser og tilhørende topper.
Gleder meg utrolig mye til det blir litt varmere i været, slik at jeg kan bruke alle de kule skjorte-toppene jeg har kjøpt i vår.

Jeg liker å gå i skjørt også, men mest på sommeren. Jeg er ikke spesielt glad i å shoppe sko, så jeg synes det er enklere å gå med skjørt til sandaler på sommeren.
Støvletter er upraktisk på jobben hos meg, så det bruker jeg ikke så ofte.

Jeg driver fortsatt og leter etter stilen "min" og tror nok den forandrer seg mye samtidig som kroppen min gjør det.
Jeg er ennå ikke fornøyd med resultatet, så jeg drøyer de helt store innkjøpene til jeg virkelig kan kose meg.

Jeg kjøpte forøvrig en kjole fra Madonna-kolleksjonen til HM og den kan jeg allerede spå at jeg kommer til å elske.
Den sitter perfekt og er akkurat passe nostalgisk.

Gammel 05-04-07, 12:03   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker best det litt bohem-aktige - klassisk stil er ikke noe for meg. Trives best i klær med litt detaljer, som blonder, bånd, blomster og røffe kanter. Det må imidlertid ikke bli for mye av det gode. Jeg bruker mye knelange, utskrådde skjørt, som jeg innbiller meg at jeg kler fordi de fremhever midjen og skjuler rumpe og skøyteløperlår . Topper skal helst være tettsittende, jeg hater vide klær og føler at jeg drukner, lita som jeg er. Favorittfargene er svart og alle tenkelige varianter av grønt, men jeg liker også mørkerødt. Jeg bruker knelange støvletter og elsker myke sko med litt hæl og rund tupp. Camper er en klar favoritt på skofronten. Av jakker kler jeg best den korte, innsvingte varianten. Jeg hater sportsklær.

Sist redigert av Bluen : 05-04-07 kl 12:10.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 12:32   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle stilen min jeg,men vil vel si den er røff men klassisk også
Liker ikke rysjer,blomster eller mye dingledangle på klærne mine
De skal være enkle, liker ikke lag på lag.

Buksene liker jeg smale hele veien
Bootcut har jeg aldri hatt

Jeg hater klær med logoer og svære merkelapper.
(helst ingen synlige merker i det hele tatt)

Liker noe OM, ikke alt da det blir for mye broderier og rysjer på en god del
Syntes rødt er nydelig på andre, men klarer ikke en rød søm engang på mine egne klær.

Veldig glad i vesker,boots og sko og spesielt Marc Jacobs
Enkelt, men stilig design

Gammel 05-04-07, 12:34   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sortkledd. Nesten bestandig. Det er bare blitt sånn, og jeg trives best slik. Jeg liker dressbukser, kjoler, støvletter og bling...

Dongeri liker jeg også - men pussig nok ender jeg som oftest opp med sort overdel med dongeri på...

Og jeg liker å ta igjen farger littegrann.

F.eks røde detaljer på en bukse og en rød topp under genseren/skjorta som vises iblandt...

Gammel 05-04-07, 12:44   #7
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg er sortkledd. Nesten bestandig. Det er bare blitt sånn, og jeg trives best slik. Jeg liker dressbukser, kjoler, støvletter og bling...

Dongeri liker jeg også - men pussig nok ender jeg som oftest opp med sort overdel med dongeri på...

Og jeg liker å ta igjen farger littegrann.

F.eks røde detaljer på en bukse og en rød topp under genseren/skjorta som vises iblandt...

Samme her. Har mye fint i farger, men ender stort sett alltid opp i sort, men gjerne med en farget topp under.

Gammel 05-04-07, 12:52   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nok en mer rocka stil, liker jeans, enten helt smale eller baggy, singleter, slim skjorter, Converse, hvite sneakers, skinnjakker, skjerf, tilbehør forøvrig.
Er glad i store vesker, ensfargede, slitte detaljer, gjerne retroklær, enten knallfarger eller bare sort.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 13:27   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg skille litt mellom årstidene eg da. Vinter/haust trivast eg best i hettegensera, jeans, kule joggesko og det litt meir røffe. Når våren og sommaren kjem er det meir fargar, meir romantisk, linbukser, småsko og krøllar i håret.

Gammel 05-04-07, 13:36   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke om jeg har noen bestemt stil, egentlig. Jeg er vel generelt glad i klær som gjør at jeg ser høyere og slankere ut enn det nakne speilbildet tilsier. Det betyr gjerne sko med litt hæl, jakker, gensere eller topper som er litt lange og smale. Jeg liker godt fine jakker med en topp under (se for eksempel Angeliques NoaNoa jakke til salgs), men bruker det sjelden nå til dags fordi det er upraktisk på jobben. Jeg kan også godt ta på meg en smal bukse og litt lange tunikaer / "kjoler" over. Av farger er jeg altetende, men styrer nok unna de aller lyseste pastellene som jeg ikke kler særlig godt. Skjørt bruker jeg gjerne om sommeren, men det kan jeg ikke fordra på vinterstid. Jeg har strømpebukseallergi.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 13:37   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er oftest litt rocka, innimellom litt bohem og noen ganger utpreget klassisk. Alt ettersom hvilket humør jeg er i den dagen, og hva jeg skal. (klarer faktisk ikke sette meg å jobbe i baggy jeans, hjemmekontor eller ei.)

Jeg har nok til og med blitt observert i joggebukse. :erkjenner:

Vanligvis går jeg helst i jeans, litt halvbaggy innimellom. Svart kort skinnjakke er standard, og et stort svart hekleskjerf eller et lilla sjal.

I dag er jeg litt utenom standard og har kort rødt cordskjørt, svart strømpis og brune leggvarmere. Og skinnjakke, såklart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 14:24   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har faktisk så mange forskjellige stiler at jeg tror ikke jeg klarer å beskrive det...

Jeg kan være 50-talls rockabilly en dag, med store skjørt, hestehale og bluse, neste gang hiver jeg på meg mine slitte jeans, band-t-skjorte, boots og skinnjakke.
Atter andre ganger kan jeg være "Barbie" i rosa minikjole og ditto pumps, eller jeg trives i klassiske, elegante kjoler.

Iblant tar jeg 80-talls-stilen, med stor pastellfarget genser innafor buksa, grorudpalme og blå og rosa øyenskygge og rosa leppestift.

Akkurat nå er jeg litt post-punk, med svart hår og mye sminke

Men det som er "meg" til hverdags - det er den rocka 80-talls-Enhjørningen, i trange jeans, høye hæler og skinnjakke!

Gammel 05-04-07, 14:43   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm... det varierer jo selvsagt mye. I hverdagen blir det ofte praktiske klær; særlig hvis jeg trener midt på dagen. Jeans el skjørt, topp, dressjakke eller trench med kule sko/veske er ganske uniform for meg. Må innrømme at det ofte tenker mer "kamuflasje" enn "mote" når det gjelder selve klesplaggene jeg bruker.

Men jeg elsker skjørt og kjoler og går nesten alltid med skjørt på jobb. Og alltid på fæst! Og skoene skal helst ha høye hæler, bortsett fra når jeg går med jeans. Fotball-legger krever sitt utstyr.

Farger: mye svart, elsker grått, og har så vidt klart å venne meg til mørkenbrune farger siste to årene. Men jeg ELSKER sterke farger og fikk nylig vite at det var nærmest trademarken min For selv om jeg ofte går basic kledd, eller har på kamuflasje på fæst, så MÅ jeg synes også!

Går ikke av veien for litt bling bling heller da. Selv om det egentlig har vært vel mye av det siste årene og det nå er ut som fy, så har jeg en liten tinsel-tulle i meg!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 16:35   #14
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg irriterer meg for øvrig over at jeg jobber i et miljø som ikke egner seg for annet enn olabukse/jeans og ikke alt for fine sko eller gensere. Det blir bare ødelagt og skittent.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 17:04   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker veldig godt shabby chic... men dessverre er jeg ikke som en av disse "alvene" som jobber på Noa Noa, og jeg føler ikke at jeg kler det så godt.

Jeg har nok hatt en tendens til å kle meg klassisk... spesielt på jobb. Dvs pene bukser og sko/støvletter med en fin jakke og topp inni.

Jeg liker å bruke sko som gir meg en fin holdning, og har nok derfor ikke gått noe særlig i joggeskolignende sko tidligere.

For tiden har jeg dilla på bronsje, og jeg går våren i møte med bronsjefarget veske og 3 ulike typer gyldne/bronsjefargede sko ... sneakers, ballerinasko og Mary Jane crocs.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 17:14   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måååå bare spørre... Hva er OM-tøy?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 17:16   #17
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg måååå bare spørre... Hva er OM-tøy?

Odd Molly. Du finner kolleksjonen her www.oddmolly.com.

Grunnen til at man forkorter, er at merket har vært omtalt mye her inne på forumet (og kjøpt inn av mange ).

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 18:38   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel egentlig ikke noen "fast" stil jeg heller .

Men går stort sett i dongeribukse da. Til hverdags. Av og til med hettegenser, av og til med litt penere skjorter/bluser. Skal jeg jobbe på kontor/møter etc, så kan jeg ha på meg litt penere klær. Evt skjørt.

Men på avdeling i bhg er det dongeri og genser.

Når jeg skal bort bruker jeg nå ofte div tunikaer/kjoler. Det kler fasongen min godt. Smale bukser kan jeg bare glemme .

Liker veldig godt de skjortene som er nå! Både de litt tøffe, og de romantiske .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 18:57   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glemte å si at hettegensere, "rap-stil" og t-skjorter med urolige prints på IKKE er å finne i min garderobe. Og så går jeg ikke med joggesko til hverdags.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 19:03   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Odd Molly. Du finner kolleksjonen her www.oddmolly.com.

Grunnen til at man forkorter, er at merket har vært omtalt mye her inne på forumet (og kjøpt inn av mange ).

Der var der faktisk et par topper/tunikaer som passet fint til min kroppsfasong. (Store pupper, og en mage som nekter å finne tilbake til sitt gamle selv etter svangerskap, valker, og svær rompe) Kan man bestille via nett? Dyrt?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.