|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Flygelederstreik
Tror det vil bli veldig travelt for en flygeleder å skulle ta hensyn til engler og slikt, i tillegg til alle flyene. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
Sv: FlygelederstreikEn kompis av tantebarnet mitt holder akkurat på med denne utdanningen. Største utfordringen i følge han er at man må ha stor simultankapasitet. ser at det er en ting som også er oppført under personlige egenskaper. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FlygelederstreikDet ser ut til at stereiken i første omgang vil føre til forsinkelser, ikke avlyste avganger:
|
|
|
#86 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: FlygelederstreikPuh... Da gjenstår det å se hvordan det er fredag for vår del...
|
|
|
#87 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FlygelederstreikNå spør jeg sikkert dumt, men er det gitt at det blir streik/opptrapping av streiken? Skal det være forhandlinger i nærmeste fremtid? Argh, vi bør bare komme oss avgårde neste lørdag. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FlygelederstreikDet er forhandlinger frem til midnatt søndag. Så tar de høyde for at det kan bli forhandlinger på overtid. Derfor er det varslet at streiken eventuellt starter mandag kl 0600. Hvor sansynlig det er at det blir streik aner jeg ikke.
|
|
|
#89 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: FlygelederstreikDet er ikke gitt at det blir streik, det avhenger av hvordan det går med forhadlingene i helgen. Hva som skjer er vel litt vanskelig å forutsi, det ligger jo litt i dette virkemiddelets natur.
|
|
|
#90 |
|
Ute på tur
|
Sv: FlygelederstreikVi skal ut å reise torsdagsmorgen, og jeg satser på at vi kommer oss avgårde i løpet av den dagen.
|
|
|
#91 |
|
bits and pieces
|
De kan jo godt ville utdanne flere, men hvis de som søker ikke kommer gjennom opptakskravene så er man jo like langt.
|
|
|
|
#92 |
|
maler
|
Jeg skjønner det altså og tror ikke man kan hente inn mannen i gata, men jeg tenker at hvis det er en stor mangel på flygeledere får man drive aktiv rekruttering, for det er garantert ikke bare de som selv kommer på å søke den utdanningen som kunne hatt både lyst og evner til det om de hadde blitt satt på tanken.
|
|
|
#93 |
|
saftig
|
Jepp.
Og jepp.
|
|