Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dieselforbud i Oslo, vad tycks?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-12, 21:41   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dieselforbud i Oslo, vad tycks?

Ganske så fortvilende! Vi kjøpte helt ny dieselbil for noen mnd siden, så det er klart at et slikt forbud for oss som bor i Oslo blir svært vanskelig. Min mann bruker ikke bil til jobb, så det er forsåvidt greit (han tar kollektivt), men jeg som er kronisk syk trenger bilen nå og da og da er ikke kollektivt et alternativ. Og da tenker jeg - hva med oss som MÅ bruke bilen av helsemessige grunner?! Pålegges vi å ta taxi eller kjøpe ny bil for egen regning?

Nå ser jeg jo at det kun er i spesielle områder, og vil da tro at sentrum er det mest naturlige. Så jeg får jo bare håpe at jeg slipper å dra dit på disse kalde dagene da...

Det var den personlige delen av det... Når det gjelder mer geenrelt så reagerer jeg svært på at noe som ble anbefalt på det sterkeste for kort tid siden, nå plutselig ikke er det. Slik kan det jo virkelig ikke være når myndighetene gir klare råd. Da må man rett og slett gå for ganske langsiktige overgangsordninger. Prøver å tenke ut andre liknende tilfeller, men kommer virkelig ikke på noen?! Anyone?!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.