|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)
Jeg tror ikke noen har sett/ser på oss som fryktinngytende, men jeg har en oppfatning av at folk har sett på moderering i blogger som mer strengt enn vi har ment det som, spesielt i blogger hvor vi ikke har tilgang som privatpersoner. Og at denne tråden var ment for å belyse at vi også sier ifra i gråsonene (Ikke bestandig selvfølgelig, vi er ikke i alle blogger alltid) Og at vi skjønner at dette kan oppleves anderledes i en lukket blogg - fordi det blir så tydelig at det er moderering (i motsetning til det "rene" diskusjonforumet).
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 08-06-12 kl 17:05. Årsak: la til: "/ser" + omformulerte siste setning |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
Øyyh, snakk for deg selv, jeg er kjempeskummel.
![]() |
#3 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart du er.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|