Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Synes du mat er spennende/interessant?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-12, 11:27   #81
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes du mat er spennende/interessant?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg planlegger alltid restaurantbesøk i utlandet på forhånd. Jeg ville ikke vært foruten biffopplevelsen på Hawksmoor for noe i verden. :glemmeraldri:

Å, biff på Hawksmoor!

Nydelig! Fantastisk service, fantastisk mat. Kjøttet var så aldeles sinnsvakt smakfullt og mørt. Vinen var perfekt til. Tilbehøret var rustikt og perfekt.

Vel verdt!

Gammel 31-05-12, 11:29   #82
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Harriet er søstra mi.

Fant ikke vi hverandre over en treretter en gang tidlig på totusentallet?

Hedonister finner gjerne sammen.

Gammel 31-05-12, 11:32   #83
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg verken er eller har noen gang vært særlig opptatt av mat. En spiseforstyrrelse fra yngre dager har vel mye av skylden, tror jeg. Jeg prøver selvsagt å spise noenlunde sunt samt sørge for at AS Familien spiser et bra og variert kosthold. Men i hovedsak er mat for meg noe nødvendig, noe man spiser fordi man må.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 11:41   #84
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Harriet evig takknemlig for treretterne hennes; over dem fant jeg i sin tid både henne og Toffskij og andre beslektede sjeler.

Gammel 31-05-12, 11:43   #85
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Det har preget meg å vokse opp med to bestemødre og en mor som virkelig var fantastisk dyktig til å lage mat. Mormor var slumsemester, hun kunne trylle frem skikkelig god mat av selv det tommeste kjøleskap, hun var rask og ryddig, lagde overdådig festmat og deilige kaker. Bestemor var utrolig nøyaktig. Hun hakket ikke mandler, hun delte hver mandel i syv. Hun fulgte oppskriftene til punkt og prikke, ergo er det utrolig lett å gjenskape maten hennes. Hun hadde vært i Afrika et år, og hadde med noen impulser derfra. Krydderbruken hennes var ganske annerledes enn den jevne husmor i innlandet, for å si det sånn.

Det var liksom ingenting de ikke kunne lage, ingen oppskrifter var for vanskelige, det var alltid kun tilgang/penger som hindret dem i å lage ting. Og de prioriterte god mat, gode råvarer fremfor mye annet. Bestemor hadde noe Blixensk over seg, der hun sparte eggepenger og inntekter fra kransekakebakst for å bestille skikkelig te fra England (i gule firkantete bokser) og ekte bitter sevillaappelsinmarmelade. Hun hadde kaffekvern og malte all kaffe. "Dæ' lyt vara skikkelig", sa hun.

Mor er blitt dårligere på hverdagsmaten, men til fest er hun fremdeles dronning. Bugnende koldtbord, overdådige boller og trau fylt med de deiligste ting. Hun er utrolig raus og veldig flink til å legge opp pene fat. Store steker stekt på svak varme over natten, så de faller fra hverandre når du setter kniven i dem. Løk brunet så lenge at sødmen kommer frem. Saltbakte kyllinglår. Utrolig gode salater, sprø flatbrød og lekre ostefat.

Gammel 31-05-12, 11:45   #86
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok over snittet interessert i mat. Liker å lage nye ting og prøver å lage middagsmat fra grunnen av når vi har tid. Leser flere matblogger og låner nye kokebøker. Er vokst opp med et magert matbudsjett, så det ble mye fiskekaker på brødskive, hermetikk og generelt lite spennende mat og lite grønnsaker. Koteletter var festmat. Prøver vel å veie opp for det nå.

Både jeg og sambo liker å lage mat og vi koster gjerne på oss restaurantbesøk for matens skyld. Går vi ut hele familien går vi på pizza-, grillrestauranter eller steder med typisk norsk tradisjonsmat som holder litt kvalitet. Liker å spise mat som smaker bedre enn den jeg lager selv når vi betaler for mat ute.

Gammel 31-05-12, 11:51   #87
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Nei, jeg verken er eller har noen gang vært særlig opptatt av mat. En spiseforstyrrelse fra yngre dager har vel mye av skylden, tror jeg. Jeg prøver selvsagt å spise noenlunde sunt samt sørge for at AS Familien spiser et bra og variert kosthold. Men i hovedsak er mat for meg noe nødvendig, noe man spiser fordi man må.

Slik tenker nok vi også. Vi har også funnet ut at jo bedre mat, jo mer spiser vi, og jo lettere legger vi på oss. Derfor har vi funnet ut at helt grei mat, og ikke for mye mat, gjør at mat blir mer noe vi spiser fordi vi trenger det, og det smaker helt greit og dekker våre behov. Men det behøver ikke være mer enn det. I tillegg synes jeg det er ulidelig kjedelig å holde på med, og som regel ikke verdt bryderiet for min del. Eks. å hakke opp salat. Jeg gjør alt mulig annet enn å gjøre det.

Å lage desserter, kaker, hvetebakst - det er mat vi ikke trenger. Jeg baker derfor kun til jul og ungenes bursdager, det er kun det vi trenger akkurat da, og som regel bare det vi vet vi liker.

Sist redigert av Dronningen : 31-05-12 kl 11:57.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 11:52   #88
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker å lese når Harriet skriver om mat!

Jeg er veldig interessert i mat og matkultur. Jeg kan glede meg hele dagen til å prøve ut et nytt krydder eller ingrediens jeg ikke har smakt før. Jeg koser meg med å lage mat, lese om mat og enda mer med å spise mat. Men det går i perioder, siste årene har det nesten bare blitt kjedelige barnemiddager hvor knapphet på tid hele tiden er det som styrer menyvalget.

Det jeg syns er mest spennende med mat er matkultur og hvordan råvaretilgang, geografi og historie påvirker utvalg av butikker og menyer på restauranter ulike steder. Det er bare så utrolig fascinderende hvordan hyllemeterne i en pitteliten butikk på Sunnmøre fordeles. To meter til kakebakeutstyr med sukater, sjokoladeblonder og alt hva de gamle damene dr trenger til kakebakingen sin. Grønnsakene derimot er få i utvalig og i elendig kvalitet. Samme hvordan selv kiosken på en simpel campingplass i Italia med 15 matvarer inkluderer god spekepølse og skikkelige oster.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:01   #89
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg er interessert i å lage greit sunn og god hverdagsmat, men ikke så mye mer enn det. Jeg prøver gjerne nye ting, og får mye ros for maten, kanskje særlig for baksten min - men jeg er ikke interessert i voldsomt tidkrevende prosjekter.
Jeg er glad i god mat, men jeg blir veldig glad av en kveld med potetgull også .

Vi liker å gå ut og spise, mannen og jeg, men planlegger ikke voldsomt og har et moderat budsjett. Jeg tar like gjerne en enkel kaferett og en øl i de fleste tilfeller. Det hender vi kjører løs med flere retter og vinmeny, og vi synes det er artig og hyggelig, men det er ikke noe vi gjør hvert år en gang - så høyt prioriteres det ikke.

Jeg gjør aldri research før jeg drar til utlandet, og det kunne ikke falle meg inn å bestille bord på forhånd.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:12   #90
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kunne nok lett ha engasjert meg mer i mat men det ville nok fort ha vistes på buksestørrelsen ja

Gammel 31-05-12, 12:35   #91
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Å, Harriet. Jeg blir sulten.

Jeg liker godt å lage mat sjøl, men jeg er ikke spesielt flink og lar meg fort stresse, så det er morsomst når man enten har god tid eller lager noe man har lagd før og har litt kontroll på. Hverdagsmiddager med to barn i beina er litt herk. Om toåringen har lyst til å hjelpe til og ikke slår seg vrang, kan det også være fint, men ellers liker jeg best helgekokkelering. Nå er det mest mannen som lager mat, det har bare blitt sånn etter at jeg var mye dårlig en periode, men jeg prøver å komme i gang igjen. Jeg liker å bake og lage kaker og lage ting som smaker godt, jeg liker å spise det sammen med andre, og jeg liker å få servert god mat, enten det er på restaurant eller hos noen som kan lage mat. Jeg liker å prøve nye ting, skjønt, det har vi ikke gjort på lenge. Mannen min har også fått sansen for matlaging, og vi har planer om å spise litt oftere ute. Maaemo og Noma er neppe noe for oss, men det er veldig gøy å lese anmeldelser andre har skrevet fra sånne steder. Ja, jeg liker vel godt å lese anmeldelser generelt.

Og ja, jeg har ting jeg ikke spiser. Jeg rører ikke reker, så sant det kan unngås, verken døde eller levende. Jeg spiser ikke ting jeg synes er ekkelt, og unngår blodmat og innmat etter traumatiske episoder i barndommen. Det er sikkert mye jeg ikke ville spist, om det blei for sært. Men jeg er glad i mat i den forstand at jeg synes mat skal smake godt, og jeg liker å kose meg med mat. (Ikke at hverdagsmiddagene alltid er så spennende av den grunn, dessverre.)

Jeg vil gjerne øve og bli flinkere til å lage mat.

Sist redigert av Matilda : 31-05-12 kl 13:12.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:44   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en sånn som ofte skulle ønske at jeg bare kunne spise en pille om dagen og that's it.

Allikevel liker jeg egentlig å lage mat når jeg har tid til det, koser meg med god mat, og prøver stadig nye ting. Men pokker'n så mye tid man må bruke på mat, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 12:45   #93
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men pokker'n så mye tid man må bruke på mat, altså.

Ja, det er jeg enig i. Det tar mye tid med mat. Jeg er veldig glad for at jeg liker å lage mat og tør ikke tenke på hvor kjipt det hadde vært å mislikt matlaging på linje med annet husarbeid.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 13:04   #94
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig interessert i mat, lage og spise - sunn mat

Er ikke så viktig for meg å smake nye spesielle kroppsdeler av dyr ol... men veldig opptatt av å bruke nye råvarer da kanskje spesielt med grønnsaker

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 13:07   #95
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er ikke like avansert som Toffskij, men jeg er absolutt over gjennomsnittet interessert i mat. Budsjettet vårt har ikke rom for mangetusenkroners restaurantmiddager, men maten er absolutt en viktig del av å reise, og jeg planlegger gjerne lang tid på forhånd. Jeg liker å lage mat og bake, lese om mat, prøve nye oppskrifter og spise ute. Og jeg smaker gjerne på nye ting. Å smake på mer ekstrem tøffe-seg-mat som slange og reinsdyrtestikler er jeg ikke så interessert i.

Kan egentlig signere til punkt og prikke.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 13:28   #96
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Vi har også funnet ut at jo bedre mat, jo mer spiser vi, og jo lettere legger vi på oss. Derfor har vi funnet ut at helt grei mat, og ikke for mye mat, gjør at mat blir mer noe vi spiser fordi vi trenger det, og det smaker helt greit og dekker våre behov. Men det behøver ikke være mer enn det.

For en sånn som meg høres det der skrekkelig trist og sørgelig ut.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 13:32   #97
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

For en sånn som meg høres det der skrekkelig trist og sørgelig ut.

Meg også. Jeg tenker heller at det jeg spiser skal for pokkern meg være dritgodt siden jeg må begrense mengden om jeg ikke skal ende opp på 250 kg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 13:34   #98
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Jeg kunne nok lett ha engasjert meg mer i mat men det ville nok fort ha vistes på buksestørrelsen ja

Man å være glad i mat betyr ikke nødvendigvis spiser mer eller mer fetende mat.

Jeg skal innrømme at jeg har noen "kosekilo", men de skyldes mer øl, vin og sjokolade enn den maten jeg spiser. Og så lenge buksestørrelsen ikke går over 40 så lever jeg greit med dem.

Å være glad i mat kan like godt bety at man ikke legger på seg så mye fordi man sier nei til kalorier som ikke smaker godt. Og fordi man fokuserer på små porsjoner av det som faktisk er godt og som man faktisk har lyst på.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 13:35   #99
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg for min del har begynt å feire halvtårsdagen min, for at det skal bli nok anledninger til å spise kake.

Gammel 31-05-12, 13:38   #100
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Meg også. Jeg tenker heller at det jeg spiser skal for pokkern meg være dritgodt siden jeg må begrense mengden om jeg ikke skal ende opp på 250 kg.

Nettopp. Når jeg slanker meg, spiser jeg asparges, kamskjell og lammefilet, lissom.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.