|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#223 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelser
Denne buksa er helt fantastisk! Min "personal shopper" (Lindex på Karl Johan har slikt - gratis!) hentet den til meg, og den satt som et skudd! Jeg er plaget av at bukser er fryktelig trange i leggene og lårene, og så er rare rundt livet (ofte for vide) slik at de sitter dårlig på. Men denne buksen over her ble et yndlingsplagg første gangen den kom på. Anbefales virkelig!
|
|
|
#226 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Shoppingtråden for store størrelserÅh de var fine, Salt! Hvor?
|
|
|
#227 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg kan ikke ha klær med deling mellom overdel og nederdel, fordi jeg har så gedigne pupper, Alle slike bånd eller sømmer kommer midt over puppen.
|
|
|
#228 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Shoppingtråden for store størrelser@Kirsebær: Opp i cup, ned i omkrets kanskje?
|
|
|
#233 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDrar opp denne igjen, jeg! Noen som har kjøpt noe fint i det siste? Jeg har benyttet meg av 50 % på salgsprisen på Ellos, og kjøpt 3 kjoler:
|
|
|
#235 |
|
Tankefull
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg har også handlet på Ellos sitt salg:
|
|
|
#237 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserHar dere funnet noe fint til sommeren? Jeg har funnet en del fint på Indiska i str xl som tilsvarer ca 48 tror jeg. Bl.a denne kjolen som jeg har kjøpt i både sort og grønnmønstret (fin, finner den ikke på sidene). Nydelig passform. I tillegg et par fine tunikakjoler. |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserDen var veldig fin, Misteri!
|
|
|
#240 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserEg har kjøpt inn nokre rimelege sommarkjolar og -skjørt. Eg innbiller meg at eg skal komme inn i førgravide-kleda mine neste sommar, så eg har ikkje orka bruke mykje pengar på dyre klede i år, men eg trengde litt å friske opp garderoben med:
|
|
![]() |
|
|