Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtråden for store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-12, 16:46   #221
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

og disse to skjerfene:

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 22:47   #222
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ser ut som om det er mye fint, Serafin!

Jeg har kjøpt skjørt:

Gammel 21-05-12, 23:18   #223
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Lindex:

Denne buksa er helt fantastisk! Min "personal shopper" (Lindex på Karl Johan har slikt - gratis!) hentet den til meg, og den satt som et skudd! Jeg er plaget av at bukser er fryktelig trange i leggene og lårene, og så er rare rundt livet (ofte for vide) slik at de sitter dårlig på. Men denne buksen over her ble et yndlingsplagg første gangen den kom på. Anbefales virkelig!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:23   #224
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

]

Hvor har du kjøpt den sorte toppen på siste bilde?

Gammel 23-05-12, 11:54   #225
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Litt mer...

Gammel 23-05-12, 12:20   #226
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Åh de var fine, Salt! Hvor?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:26   #227
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke ha klær med deling mellom overdel og nederdel, fordi jeg har så gedigne pupper, Alle slike bånd eller sømmer kommer midt over puppen.

Gammel 23-05-12, 13:35   #228
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

@Kirsebær: Opp i cup, ned i omkrets kanskje? Jeg har den dongerikjolen Salt viser, og den er fin på meg, selv om jeg må i spesialforretninger for å kjøpe BH. Kanskje det i alle fall er verd et forsøk? Kjolen finnes jo i store størrelser ...

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 15:56   #229
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Åh de var fine, Salt! Hvor?

Lindex!

Kirsebær: jeg bruker E/F-cup, og disse sitter fint på meg. Har også det samme problemet ganske ofte.

Gammel 25-05-12, 12:21   #230
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Hvor har du kjøpt den sorte toppen på siste bilde?

Alt er sportmann.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 12:57   #231
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil tipse om at Boden nå går opp til str 22. Det skulle vel tilsvare str 48 eller 50, tror jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 22:37   #232
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Vil tipse om at Boden nå går opp til str 22. Det skulle vel tilsvare str 48 eller 50, tror jeg.

Gammel 24-02-13, 09:18   #233
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Drar opp denne igjen, jeg! Noen som har kjøpt noe fint i det siste? Jeg har benyttet meg av 50 % på salgsprisen på Ellos, og kjøpt 3 kjoler:

Og en bukse til fullpris (349,-):

Gammel 24-02-13, 10:37   #234
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du si noe om buksen?
Og hvordan kjoler sitter?

Gammel 24-02-13, 11:25   #235
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også handlet på Ellos sitt salg:

Cardigan

Kjole:

Topp:

Skjorte/kjole:

Kjole:

Ikke så spennende, men greit med hverdagklær.

Gammel 24-02-13, 12:12   #236
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kan du si noe om buksen?
Og hvordan kjoler sitter?

Skal rapportere når jeg får dem!

Gammel 15-06-13, 10:08   #237
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har dere funnet noe fint til sommeren? Jeg har funnet en del fint på Indiska i str xl som tilsvarer ca 48 tror jeg. Bl.a denne kjolen som jeg har kjøpt i både sort og grønnmønstret (fin, finner den ikke på sidene). Nydelig passform. I tillegg et par fine tunikakjoler.

http://indiska.com/se/Mode/Klänninga...101934718BLACK

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 16:36   #238
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte meg denne kjolen på zizzi forleden. Pluss en stripete singlet som jeg ikke finner bilde av.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 996169_10151482977952123_884817904_n.jpg (54,6 KB, 51 visninger)
Gammel 15-06-13, 18:08   #239
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Den var veldig fin, Misteri!

Synes det er lite utvalg av deilige sommerkjoler i år. Lindex synes jeg alltid har hatt 2-3 fine sommerkjoler hvert år, men i år har jeg ikke funnet noe særlig. Har dog kjøpt denne der, og den er deilig, men ikke sånn sommerkjole som jeg egentlig trives best i.

Gammel 15-06-13, 18:38   #240
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har kjøpt inn nokre rimelege sommarkjolar og -skjørt. Eg innbiller meg at eg skal komme inn i førgravide-kleda mine neste sommar, så eg har ikkje orka bruke mykje pengar på dyre klede i år, men eg trengde litt å friske opp garderoben med:

Frå Zalando.

Denne frå Ellos.

Denne frå Ellos.

Denne frå Ellos.

Dette frå Ellos.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.