Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Det du skriver Kie om gjeld virker litt rart. Hvis du mener "gjeldfri" som mål i forhold til forbrukslån og studielån kan jeg forstå det. Mener du gjeldfri i forhold til fast eiendom virker det snodig. Akkurat nå har vi et ganske stramt budsjett hos oss fordi vi betaler på billån, huslån og studielån og tenker å kjøpe oss større hus etterhvert. Om vi bare hadde hatt boliglån hadde jeg ikke prioritert knallhardt på viktige ting i hverdagen for å bli gjeldfri der så fort som mulig.
Jeg er klar over at det er snodig og at jeg fremstår som litt sær til tider. Men dette er riktig for oss. Det er ikke som om vi ofrer nødvendigheter heller. Men å ikke handle på Økonomisko er ikke en nødvendighet for oss akkurat nå. Spesielt ikke siden jeg, som nevnt, har vært ganske fornøyd med kjøpene derfra.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|