Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Et spørsmål om sjokolade

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 21:00   #101
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Et spørsmål om sjokolade

Størst ER best ja.

Ellers er jeg en sucker for Lindt! Særlig disse pakkene med de litt tykke plettene. Mmm...

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 21:01   #102
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Ja, Og dessertsjokolade. :gamlisgodteri:

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 21:17   #103
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nolo har rett, freia sin 200 g melkesjokolade har forandret seg på smak, jeg likte den bedre før. Det var som om den var fyldigere før.
Og ja, den største platen er uten tvil den beste.

Gammel 07-05-12, 21:27   #104
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

All Freia sin sjokolade har forandret smak. Den er søtere, og mindre fyldig i sjokoladesmaken enn den var før. Karamellen inni Smil var også mye bedre før. Den var fastere i konsistensen, og smakte ikke så søtt.

Gammel 07-05-12, 21:32   #105
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Iskald Helnøtt er best, tett fulgt av Toblerone.

Toblerone
Det er det verste av det verste! Makkverk!

en av de ytterst, ytterst få sjokoladene jeg ikke spiser, uansett.

Gammel 07-05-12, 21:32   #106
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Ramses: julesjokoladen fra Nidar kom senest til julen 2005. Jeg husker nemlig noe trøstespising av halv pris-sjokolade, og utifra hvor jeg bodde må det ha vært da. :resonnere:

Gammel 07-05-12, 21:34   #107
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg må sende de en mail og minne dem på hva de har sagt!

Toblerone er like dårlig som Fruktnøtt, men alt går ned, altså.

Gammel 07-05-12, 21:38   #108
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Fruktnøtt er ikke så ille. Jeg slumpet til å spise noen hasselnøtter og rosiner samtidig før i dag, og da kan jeg love dere at mangelen på sjokolade var påtagelig.

Gammel 07-05-12, 21:39   #109
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Minde smaker bæsj! Rar ettersmak og ekkel konsistens.

I nøden spiser fanden fluer.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 21:40   #110
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Jeg skulle egentlig kjøpe sjokolade i dag, siden jeg er alene i kveld.. Men så slumpet jeg altså til å kjøpe tidligere nevnte nøtteblanding. Håper vi i det minste har noe Kvikk Lunsj i boden..

Gammel 07-05-12, 21:44   #111
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et godteskap, og det er som regel fylt til randen da jeg har en tendens til å handle når jeg er sulten. :Har nettopp spist Japp:

Gammel 07-05-12, 21:45   #112
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Men jeg delte den i to, da, og lå den andre halvdelen tilbake. Men som vi alle vet er det bare et spørsmål om tid før jeg går ut og henter meg den andre halvdelen. Blir trim av sånt.

Gammel 07-05-12, 21:46   #113
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Det har vi også. Det er ikke akkurat velfylt på nåværende tidspunkt.

Gammel 07-05-12, 21:52   #114
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takket være denne "#¤%&/ tråden sitter jeg nå og trykker ned 200 g melkesjokolade, og nå er jeg KVALM!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 21:58   #115
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knapt tenkt på annet enn kokossjokolade siden jeg leste denne tråden tidligere i dag. :sikle:

Gammel 07-05-12, 21:59   #116
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Toblerone er yummy!!! Spesielt den hvite, men også den klassiske. Men litt upratisk form på den.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 22:03   #117
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Toblerone er rett og slett ikke særlig godt, syns jeg. Men Lindt med havsalt! Eller Jacobs trøfler.

Gammel 07-05-12, 22:04   #118
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takket være denne "#¤%&/ tråden sitter jeg nå og trykker ned 200 g melkesjokolade, og nå er jeg KVALM!

Husk at kvalme betyr ikke at det er på tide å stoppe. Kjør på!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har knapt tenkt på annet enn kokossjokolade siden jeg leste denne tråden tidligere i dag. :sikle:

Jeg tenker på sjokolade dagen lang.

Gammel 07-05-12, 22:07   #119
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Husk at kvalme betyr ikke at det er på tide å stoppe. Kjør på!

.

Tror du jeg stoppet? Det var 1/4 igjen da jeg ble kvalm, så det var for lite å spare på. Jeg trykket ned. Fytti h...

Det positive er at jeg ikke sksl spise sjokolade igjen.

Det negative er at jeg slanker meg og nå er minst tusen kalorier rikere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 22:10   #120
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker Toblerone og Minde rissjokolade! Dessuten liker jeg best den minste melkesjokoladen, jeg. Kunne godt kjøpt fem av de små framfor den store.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.