Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Grunnlovsendring?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 13:25   #11
Våken
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2012
Våken er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Grunnlovsendring?

Polyanna: Du misforstår meg. Siden jeg har lenket til har ikke noe med min opprinnelige post å gjøre. Den ble postet etter en etterspørsel av saker der det er tvil om domslutningen. Da leverte jeg den nettsidelenken blant annet. At du ikke ser retts-sikkerhetsproblemet, gjør at jeg tror du må tenke mer nøkternt i forhold til dette. Og at det er mulig det er noen som har blitt utsatt for justismord i forhold til interessekonflikter her. Så lenge en ikke er under ED av grunnloven, så kunne jo nesten jeg kjøpt meg kappe og hammer og dømt i vei. Dette er dokumentet som beviser for folket at embedet er gyldig. Du kan gjerne mene det er uviktig, da regner jeg ikke med å få deg med på å prøve belyse saken via medier og samtidig mane til et engasjement til å påvirke endringene i grunnloven slik folket vil ha den. Vi trenger en debatt. Det har ikke vært noen.

Våken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.