Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe felles for dem du har falt for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-12, 22:15   #101
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?

Nei, ingen likhet overhodet.

Gammel 13-04-12, 22:16   #102
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Kun at de er menn og at de har vært eldre enn meg (dvs ikke mer enn 1-3 år eldre). Ellers fint lite.

Gammel 13-04-12, 22:29   #103
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men hva med de gamle utringningene?

Hahaha! Ifånen min.
Pga vininttak husker jeg ikke hva jeg egentlig prøvde å skrive.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:32   #104
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Stort sett alle utenom mannen hadde klare fellestrekk. Langhårete, rocka, uutdanna slabbedasker med en forkjærlighet for fest, motorsykler og latskap.

Jeg tok til vettet.

Gammel 13-04-12, 22:32   #105
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dei er smarte, gode på allmennkunnskap (Gjer det bra i Trivial Pursuit) og har høgare utdanning. Litt smånerdete, men har likevel god humor og får meg til å le. Utseendemessig har dei svært lite til felles.

Gammel 13-04-12, 22:50   #106
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har vært snille og rolige. Totalt forskjellig fra meg, altså.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:56   #107
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ekstremt lite felles. Blonde, mørke,høye, lave.

Gammel 14-04-12, 00:04   #108
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utseendemessig har de vært veldig ulike, men alle har vært tynne (med unntak av en bulky american football-spiller fra high school). Siden jeg alltid har vært overvektig selv, har jeg søkt mot det slanke.

Jeg liker ikke for strigla menn. Jeg liker at de ser litt slitne ut.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 00:15   #109
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes de er totalt ulike, både av utseende og av atferd.
Mannen min kommentert selv, da vi ble sammen, at han og faren til eldstemor var veldig like utseendemessig. Jeg ser det ikke, og jeg nekter å se det.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 00:37   #110
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Få fellestrekk som jeg kan komme på, med unntak av at de aller fleste av dem har vært godt plantet på venstresiden. Jeg sklei ut med en Venstremann, men han falt jeg vel egentlig aldri for.

Gammel 14-04-12, 00:58   #111
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke utseendemessig, nei. Kanskje litt i lynne; jeg har aldri falt for stille og sjenerte menn som sitter i krokene.

Som Divine faller jeg sjelden for veldig striglede menn; jeg liker ikke å konkurrere om plassen på badet. Jeg har faktisk aldri falt for en svenske, jeg synes de ser så kronisk nydusjet ut, hele hurven.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 01:00   #112
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En ting, kanskje, ingen har vært svært tynne og smalskuldrede. De har hatt forskjellig kroppsfasong sånn ellers, men alle har hatt en solid brystkasse. Mange har hatt litt sånn håndballspillerkropp, kanskje. Ikke Captain, da.

- No. 4 -
Gammel 14-04-12, 01:02   #113
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Som Divine faller jeg sjelden for veldig striglede menn; jeg liker ikke å konkurrere om plassen på badet. Jeg har faktisk aldri falt for en svenske, jeg synes de ser så kronisk nydusjet ut, hele hurven.

Samme her.

Gammel 14-04-12, 01:06   #114
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

De har vært snille og rolige. Totalt forskjellig fra meg, altså.

Jeg kjenner også at jeg faktisk liker de som er hakket mer avmålte enn meg. Det gjør ingenting at jeg føler meg litt intens og masete til tider, så lenge de takler det. Er liksom nok med et spektakkel, tenker jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 01:11   #115
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk aldri falt for en svenske, jeg synes de ser så kronisk nydusjet ut, hele hurven.

Jeg falt ikke for en svenske da jeg var 16, men han falt for meg. Jeg møtte han igjen da jeg var passert 30, og for en mann! Kjemien var der fremdeles (da fra begges side), men han hadde en sjalu, gravid kone på slep og jeg var blitt en kjedelig gift trebarsmor.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjenner også at jeg faktisk liker de som er hakket mer avmålte enn meg. Det gjør ingenting at jeg føler meg litt intens og masete til tider, så lenge de takler det. Er liksom nok med et spektakkel, tenker jeg.

Ikke sant?

Gammel 14-04-12, 01:15   #116
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå måtte jeg tenke etter om jeg har likt en svenske noen gang, og det har jeg faktisk ikke. Selv om jeg har klint med en kirkegårdsgraver fra Mora.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 01:20   #117
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort svenske. Var ikke noe revolusjonerende med det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 01:54   #118
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ta han her, for eksempel - han er jo egentlig ganske så flott, men får jeg noengang hårføneren?

- No. 4 -
Gammel 14-04-12, 01:57   #119
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Ta han her, for eksempel - han er jo egentlig ganske så flott, men får jeg noengang hårføneren?

Flott?

Gammel 14-04-12, 01:58   #120
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Næ. Ingen likheter. Kunne ikke hatt en mann som var lavere enn meg, trur eg. Kunne heller ikke vært i forhold med noen med veldig ulikt verdisyn, politisk orientering eller uten interesse for samfunnsspørsmål, men har nå klart å falle for en dust med flott utseende og bra kropp innimellom for det Det har bare ikke blitt noe mer enn det.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.