|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Nei, ingen likhet overhodet.
|
|
|
#102 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Nei. Kun at de er menn og at de har vært eldre enn meg (dvs ikke mer enn 1-3 år eldre). Ellers fint lite.
|
|
|
#104 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Stort sett alle utenom mannen hadde klare fellestrekk. Langhårete, rocka, uutdanna slabbedasker med en forkjærlighet for fest, motorsykler og latskap.
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Dei er smarte, gode på allmennkunnskap (Gjer det bra i Trivial Pursuit) og har høgare utdanning. Litt smånerdete, men har likevel god humor og får meg til å le. Utseendemessig har dei svært lite til felles.
|
|
|
#108 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Utseendemessig har de vært veldig ulike, men alle har vært tynne (med unntak av en bulky american football-spiller fra high school). Siden jeg alltid har vært overvektig selv, har jeg søkt mot det slanke.
|
|
|
#109 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Jeg synes de er totalt ulike, både av utseende og av atferd. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Få fellestrekk som jeg kan komme på, med unntak av at de aller fleste av dem har vært godt plantet på venstresiden. Jeg sklei ut med en Venstremann, men han falt jeg vel egentlig aldri for.
|
|
|
|
#111 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Ikke utseendemessig, nei. Kanskje litt i lynne; jeg har aldri falt for stille og sjenerte menn som sitter i krokene.
|
|
|
#112 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?En ting, kanskje, ingen har vært svært tynne og smalskuldrede. De har hatt forskjellig kroppsfasong sånn ellers, men alle har hatt en solid brystkasse. Mange har hatt litt sånn håndballspillerkropp, kanskje. Ikke Captain, da.
|
|
|
#113 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?
Samme her.
|
|
|
#114 |
|
Pauset
|
Jeg kjenner også at jeg faktisk liker de som er hakket mer avmålte enn meg. Det gjør ingenting at jeg føler meg litt intens og masete til tider, så lenge de takler det. Er liksom nok med et spektakkel, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
© All rights reserved
|
Jeg falt ikke for en svenske da jeg var 16, men han falt for meg. Jeg møtte han igjen da jeg var passert 30, og for en mann!
Ikke sant? |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Nå måtte jeg tenke etter om jeg har likt en svenske noen gang, og det har jeg faktisk ikke. Selv om jeg har klint med en kirkegårdsgraver fra Mora.
|
|
|
#118 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Ta han her, for eksempel - han er jo egentlig ganske så flott, men får jeg noengang hårføneren?
|
|
|
#120 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Næ. Ingen likheter. Kunne ikke hatt en mann som var lavere enn meg, trur eg. Kunne heller ikke vært i forhold med noen med veldig ulikt verdisyn, politisk orientering eller uten interesse for samfunnsspørsmål, men har nå klart å falle for en dust med flott utseende og bra kropp innimellom for det |
|
|
|
![]() |
|
|