Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Barberer mannen din seg under armene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Barberer mannen din seg under armene?
Ja 4 1,74%
Nei 203 88,26%
Vet ikke 2 0,87%
Av og til 17 7,39%
Whatever 4 1,74%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-12, 16:38   #36
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Også dette med går hår da. Damer ser gamle ut med grå hår, mens menn blir distingverte, eller hva det heter. Ikke rettferdig.

Det diskuterte jeg med en date i går, faktisk. For han hadde fått grått i håret, og syntes ikke det var så superkult. Men det var liksom for forfengelig å farge det. Så jeg måtte jo fortelle at i USA har de faktisk en reklame for at du kan stripe håret ditt grått for å se mer distingvert ut. Only in America, tror jeg...

Forøvrig så er vel grått hår på damer litt in nå, tror jeg. Jeg bodde på et hotell hvor ei av servitrusene hadde helt stålgrått hår, og hun var knapt 30. Det verste var at det var ganske så fint.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.