Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Barberer mannen din seg under armene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Barberer mannen din seg under armene?
Ja 4 1,74%
Nei 203 88,26%
Vet ikke 2 0,87%
Av og til 17 7,39%
Whatever 4 1,74%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 21:49   #61
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nei, men han barberer leggene om sommeren.

Hm, det er også en uvant tanke, iallfall dersom han ikke er proffsykler/svømmer e.l.

Tar han låra og da, eller?

Gammel 05-04-12, 21:56   #62
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hm, det er også en uvant tanke, iallfall dersom han ikke er proffsykler/svømmer e.l.

Tar han låra og da, eller?

Ja, låra også. Syklist.

Gammel 05-04-12, 22:06   #63
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

mannen min gjør det glatt både her og der.

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 23:06   #64
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor er det interessant? Det varierer vel sikkert hos menn like mye som hos kvinner?

Gammel 05-04-12, 23:34   #65
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Jeg må barbere leggene hver dag på sommeren. Ja, det er kjedelig.

Gammel 05-04-12, 23:46   #66
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Jeg overtalte manne til å barbere seg under armene en gang (sikkert over 20 år siden, da vi var unge og nyforelsket) For å si det slik: Det ble med den ene gangen...Det så veldig dumt ut iogmed at han hadde masse hår på brystet....

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 01:22   #67
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg tenkte på det samme. Det er jo helt normalt at damer gjør det. Og heller unormalt at de ikke gjør det. Så hvorfor er det "eh nei"-rart at menn kunne finne på å gjøre det? Eksen gjorde det ikke (men han fikk noen rare hårfjerningsvaner på slutten av forholdet, så det er mulig at han gjør det nå. ), men jeg hadde ikke reagert nevneverdig negativt om jeg traff en mann som gjorde det. Altså barberte seg her og der, inkludert under armene.

Det er ikke eh, nei-rart at menn gjør det, det er en eh, nei-rar tanke at min mann skulle gjøre det. Forskjell.

Gammel 06-04-12, 08:27   #68
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg foretrekker menn med hår (trimmet). Men jeg syns ikke det er ekkelt med de som barberer. De jeg kjenner som gjør det er verken unge eller femi. Det er vanlige menn eller bodybuildere.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 13:08   #69
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er interessant å se utsagnene i denne tråden og samtidig tenke på en tråd jeg huske fra langt tilbake hvor det var snakk om kvinner og barbering. Da var det gjennomgående ÆSJ, EKKELT, MOTBYDELIG osv.
Det er rart hvordan noe kan være så ekkelt på en kvinnekropp kan være det motsatte på en mannekropp.

"Ekkelt" er jo én ting, det er vel en ganske subjektiv opplevelse av hvordan noe ser ut, og påvirkes av generelle trender. Men jeg stusser når jeg ser noen kalle det "uhygienisk" - på kvinner, men ikke på menn. Jeg har til og med sett hår på kvinnelegger bli kalt uhygienisk. Hvor skitne må ikke menn være da?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 13:30   #70
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei.

Men fasineres av forskjellen mellom menn og kvinner. Hvorfor er det ok å gå i svømmehall med synlige kroppshår når du er mann, men ikke når du er kvinne? Jeg måtte gå i badeland med rikelig med hår på legger og under armene en gang, og det varaa mange menn som glodde. Vel vel, jeg stirret bare enda mer intenst tilbake

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 13:34   #71
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ikke mann, men x barberte seg ikke under armene. Mulig han stusset litt innimellom.

Gammel 06-04-12, 17:59   #72
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

"Ekkelt" er jo én ting, det er vel en ganske subjektiv opplevelse av hvordan noe ser ut, og påvirkes av generelle trender. Men jeg stusser når jeg ser noen kalle det "uhygienisk" - på kvinner, men ikke på menn. Jeg har til og med sett hår på kvinnelegger bli kalt uhygienisk. Hvor skitne må ikke menn være da?

enig. Den der hygienegreia har jeg stusset over mange ganger.

Gammel 06-04-12, 20:05   #73
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er rart hvordan noe kan være så ekkelt på en kvinnekropp kan være det motsatte på en mannekropp.

Tja.

Boobs are hot, moobs are not. Timeglassfigur er rett så lekkert på en dame, men på en mann ...? Senete armer og trælete arbeidsnever er ikke såå lekkert på kvinner? Eller hva med tredagersskjegg? Bart?

Etc.

Gammel 06-04-12, 20:21   #74
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nå er han verken mann eller kjæreste, men jeg ligger så ofte med nesa i den armhula at jeg føler meg kvalifisert til å svare likevel. Nei, han barberer seg ikke under armene. Han er ikke så hårete sånn generelt.

Gammel 06-04-12, 20:29   #75
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Nei, han barberer seg ikke under armene men han stusser det. Særlig på sommeren hvis det er skikkelig varmt eller når vi er på ferie.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 21:33   #76
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Tja.

Boobs are hot, moobs are not. Timeglassfigur er rett så lekkert på en dame, men på en mann ...? Senete armer og trælete arbeidsnever er ikke såå lekkert på kvinner? Eller hva med tredagersskjegg? Bart?

Etc.

Gammel 06-04-12, 21:50   #77
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Hvor ofte barberer han seg da, egentlig? Med tanke på hårstubber? :nysgjerrig:

ca hver 3 dag
men jeg har en veldig forfengelig mann. han retter ut håret med rettetang også

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 00:30   #78
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også dette med går hår da. Damer ser gamle ut med grå hår, mens menn blir distingverte, eller hva det heter. Ikke rettferdig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 16:38   #79
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Også dette med går hår da. Damer ser gamle ut med grå hår, mens menn blir distingverte, eller hva det heter. Ikke rettferdig.

Det diskuterte jeg med en date i går, faktisk. For han hadde fått grått i håret, og syntes ikke det var så superkult. Men det var liksom for forfengelig å farge det. Så jeg måtte jo fortelle at i USA har de faktisk en reklame for at du kan stripe håret ditt grått for å se mer distingvert ut. Only in America, tror jeg...

Forøvrig så er vel grått hår på damer litt in nå, tror jeg. Jeg bodde på et hotell hvor ei av servitrusene hadde helt stålgrått hår, og hun var knapt 30. Det verste var at det var ganske så fint.

Gammel 07-04-12, 17:46   #80
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Eh, nei!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.