Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med Tyrkia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-12, 20:29   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Tyrkia?

2 uker! Tviler på at mannen går med på det. Men jeg får nevne det for ham. De hadde jo masse bra på Nazar, at jeg ikke har sett der før.

Gammel 27-03-12, 20:32   #82
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi har også testet Nazar før, og var veldig fornøyde med det. Neste gang, når vi skal ha med en liten baby, og to barn, så skal vi teste River garden. Da har jeg lyst å prøve å få plass i en av villaene med lite basseng rett utenfor.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 20:32   #83
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Venninnen min var her i fjor og skal tilbake i år:
http://www.ving.no/tyrkia/yahsi-beac...a-beach-resort

Hun skrøt uhemmet av stedet og maten.
Det ble renovert i fjor, så det er ganske nytt.

Jeg får bare opp feilmelding når jeg søker på priser, får prøve igjen senere. Vannsklier er et enormt ENORMT pluss.

Gammel 27-03-12, 20:45   #84
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk ut Green Garden med ving. Der er det noen vannsklier også i et område, samt et flott bassenganlegg. Vi var fornøyd med å ha sungarden inklusive der, for da spiste vi ute et par dager i uka siden det bare er middag fem dager i uka inkludert.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 21:20   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja jeg så på den tidligere, ser flott ut. Men det koster det samme som Pegasos World, og da velger jeg heller den. Men mannen min ble helt da jeg sa hvor og hva og pris. Han heller mer mot hotell i Roma i en uke og så videre sørover. Jeg har funnet hotell 15 minutter med bil/taxi fra Roma sentrum, med basseng og det hele, til 8763 kr for oss fire for en hel uke. Grei pris det, vel. Jeg kommer nok til å "angre" uansett hva vi bestiller, men nå må vi bestemme oss og bestille ikveld, for dette blir jo bare helt latterlig.

Gammel 27-03-12, 21:31   #86
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært på SunPark Garden og var veldig fornøyd med hotellet. Veldig fine rom, veldig rent og fint inne og ute. Ungene likte godt bassengområdet. Det er to ulike bassengområder, det ene med vannsklier. Det var veldig populært hos mine.

Frokosten var bra der, men jeg vet selvsagt ikke hvordan den er for deg siden vi spiste en del omelett. Var ikke noe problem for de av oss som ikke spiser melkeprodukter ihvertfall. Middagenen var også helt grei, bedre noen dager enn andre.

Gammel 27-03-12, 21:39   #87
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

DJISUS KRAIST, de har all inclusive på Pegasos World til ca. 39.000 for oss den uka vi skal dra. Mannen kommer til å synes det er for dyrt. Men jeg tviler på at Italia hadde blitt billigere, ikke når vi skulle spist ute hver dag (hadde bodd på vanlig hotell).

Det er inklusiv all drikke også. Når man vet hva folk bruker i drikke som vann, brus og pils, så er jo bare det i seg selv en formue. Men Pegasus world er supert. og meget barnevennlig. Fantastisk bassengområde for alle aldre. Aktivitetene for barn er også inklusiv i prisen, det er bankboks også. Det tar 2 minutter til stranden.

Enda ett pluss hvis jeg skal friste. Det er billig å handle klær (god kvalitet) i Tyrkia og billig å ta massasje/spa.

Sist redigert av Pelikan : 28-03-12 kl 18:30.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 21:48   #88
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Jeg får bare opp feilmelding når jeg søker på priser, får prøve igjen senere. Vannsklier er et enormt ENORMT pluss.

Man kan bare reise fra Gardermoen til Bordrum så hvis du søker fra Stavanger så får du nok opp feilmelding

Gammel 27-03-12, 21:54   #89
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Man kan bare reise fra Gardermoen til Bordrum så hvis du søker fra Stavanger så får du nok opp feilmelding

Hvis det er Bodrum du mener, så dro vi vitterlig fra stsvabger og dit i oktober?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 21:57   #90
Callisto

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis det er Bodrum du mener, så dro vi vitterlig fra stsvabger og dit i oktober?

Jeg bare sjekket den linken her oppe http://www.ving.no/tyrkia/yahsi-beac...a-beach-resort

Får bare opp Gardermoen som alternativ der.

Gammel 27-03-12, 22:32   #91
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Jeg bare sjekket den linken her oppe http://www.ving.no/tyrkia/yahsi-beac...a-beach-resort

Får bare opp Gardermoen som alternativ der.

Ok. Har ikke sjekket, men jeg kan dokumentere at vi reiste til Bodrum/ Milas flyplass fra Stavanger/ Sola i oktober 2011.

Gammel 27-03-12, 23:05   #92
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå har vi bestilt! Jeg dauer. Det ble Pegasos World. Det ble faktisk det. Jeg er nyforelsket i mannen min.

2 uker i paradis! Vi drar 15. juli. Takk for alle tips, forresten.

Gammel 28-03-12, 00:17   #93
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Nå har vi bestilt! Jeg dauer. Det ble Pegasos World. Det ble faktisk det. Jeg er nyforelsket i mannen min.

2 uker i paradis! Vi drar 15. juli. Takk for alle tips, forresten.

Dere kommer til å stortrives. Vi hadde to fantastiske uker der

Gammel 28-03-12, 00:34   #94
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ha en super duper ferie.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 12:49   #95
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Det blir bra!

Jeg kikket på det og ble overrasket over prisen. Du nevnte at det var dyrt. Vi sksl ikke dit, mrn søkte på pris fra Sola 1. juli. 42000 for all inclusive, fire personer i to uker. Billig!

Gammel 28-03-12, 12:55   #96
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nei, det var slett ikke dyrt, det var derfor jeg ble så ellevill da jeg så prisen. Mannen min har jo ingen erfaring med sydenturer så han synes jo ALT er dyrt. Men han skjønte greia da jeg fortalte ham hva normal pris var. Sist jeg sjekket all inclusive i juli på Pegasos World, kostet det 70.000 for to uker! Men det var ikke på Nazar.

Vi betaler altså under 40.000 for oss fire i to uker, inkludert all inclusive og mat på flyet osv. 39.290,- tror jeg det var. Familiesuite.

Gammel 28-03-12, 13:00   #97
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hva er forskjellen på dette og Royal Pegasos World?

Prøver å lure med meg mannen til Tyrkia i September, barna er glade bare det blir sol og varme

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 13:03   #98
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Når jeg ser på bildene, ser det ut til at Royal er litt mindre og har litt kjipere basseng, men så har de til gjengjeld de kuleste vannskliene ever. Tror ikke det er så voldsomt forskjellig, men Royal er litt dyrere.

Gammel 29-03-12, 14:46   #99
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Oj, har dere lest trip advisor-vurderingene av Pegasus world?

http://no.tripadvisor.com/Hotel_Revi...ean_Coast.html

Gammel 29-03-12, 14:51   #100
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jøss. Men alle jeg har snakket med som har vært der skryter det opp i skyene. Nå er det uansett bestilt, håper bare vi får en fin ferie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.