Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Jeg ler så jeg griner av dette *tørker tårer*

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 01:20   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ler så jeg griner av dette *tørker tårer*

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns det ble morsomt med Elin fordi hun jobber på fly, og jeg kan for se for meg at hun leser opp de tekstene til de bildene.

ok. Ser ikke humoren i det heller

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Men så ble jeg så kvalm av den bæsjen på gulvet at jeg ikke klarte å tenke på annet. *gravid*

Bæsj på gulvet på flytoalett er veldig vanlig. Gjerne med toalettpapir dandert pent over sånn at ingen skal se.... Brukt toalettpapir puttet inn i hullene med rent tørkepapir er også helt vanlig. Tisse i vasken er helt vanlig. Spy i vasken enda vanligere.

Informerer bare om arbeids-hverdagen til flyvertinne. Glamorøst.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

spøkels:

Nå begynte jeg å tenke på en ting: Er det sånn at alle flyselskaper har like sikkerhetsbrosjyrer?

Nei,selvsagt ikke helt like ettersom nødutganger er plassert på forskjellige steder fra flytype til flytype, noen selskaper har flytyper hvor sklien kan brukes til flåte andre ikke, redningsvestene er forskjellige osv.osv.

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Helt enig. Det blir litt hånende og humor på andres bekostning. Herregud, hun skjønte den ikke! Eller så eier hun ikke humor, iallefall ikke min fantastiske humor… Jeg synes det er barnslig.

Jeg tåler det. Jeg ser ikke humoren i tegningene til HI, men som sagt det er fordi jeg finner så mange tekniske feil og mangler ved tegningene at humoren forsvinner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.