Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Jeg ler så jeg griner av dette *tørker tårer*

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 14:29   #61
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ler så jeg griner av dette *tørker tårer*

Ok, jeg humrer godt av disse bildene, det gjør jeg.

Men nå skal jeg tilstå at jeg har veldig lyst til å høre vitsen om Per og læraren, den om rekene og vitsen om kongen med tronene, altså!

Gammel 16-03-12, 15:46   #62
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hæ?

Fnis. Jeg bare fikk asosiasjon til "historien" om han som bare kunne 10 vitser, og når vennene sa: Nr 5, så lo de godt av den vitsen som de begge visste var nummer fem på listen.

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg syntes den var morsom og lo godt.
Men jeg skjønner ikke de som syntes det var enda morsommere da Elin kommenterte, hva er det for noe da?

Jeg lurer på om det er samme mekanismen som når man forteller noe hylende morsomt til noen, og så skjønner de det ikke, og så blir det bare enda mer hylende morsomt fordi mottakeren ikke skjønner det, fordi det egentlig er en sånn "had to bee there to see the fun in it"-greie.

Gammel 16-03-12, 15:54   #63
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

DM: Neeei, han kunne 10 vitser, og en dag sa han 11, og da lo alle så godt, for den hadde ingen hørt før!

Gammel 16-03-12, 15:58   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

DM: Neeei, han kunne 10 vitser, og en dag sa han 11, og da lo alle så godt, for den hadde ingen hørt før!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 16:17   #65
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Jeg syntes den var morsom og lo godt.
Men jeg skjønner ikke de som syntes det var enda morsommere da Elin kommenterte, hva er det for noe da?

Helt enig. Det blir litt hånende og humor på andres bekostning. Herregud, hun skjønte den ikke! Eller så eier hun ikke humor, iallefall ikke min fantastiske humor… Jeg synes det er barnslig.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 18:12   #66
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Haha, var det sånn det var ja. Men før det i historien som jeg har hørt, så er det nevnt at han bare kunne si et nummer, og så lo alle.

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Helt enig. Det blir litt hånende og humor på andres bekostning. Herregud, hun skjønte den ikke! Eller så eier hun ikke humor, iallefall ikke min fantastiske humor… Jeg synes det er barnslig.

Ja, jeg er sikker på at det var de som har skrevet her i tråden sin intensjon! Skikkelig slem, tenkte de nok å være!

(Det er altså en ting å skrive at du tolker det slik, men å påstå at det er slik? Litt mer openminded er det lov å være altså.)

Gammel 16-03-12, 19:52   #67
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det ble morsomt med Elin fordi hun jobber på fly, og jeg kan for se for meg at hun leser opp de tekstene til de bildene.

Gammel 16-03-12, 21:17   #68
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Jeg lo høyt av den med foten i vinduet ja.

Men så ble jeg så kvalm av den bæsjen på gulvet at jeg ikke klarte å tenke på annet. *gravid*

Nå måtte jeg le!!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 22:23   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tenker at Elin tålte den kommentaren veldig, veldig godt. Hun er en sporty dame.

Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 22:31   #70
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ansiktet på hun som illustrerer at breast fondling will not be tolerated.

Gammel 18-03-12, 23:56   #71
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Morsommere:

(Kilde: youtube.com)

også synes jeg Virgin America viser snert med denne filmen, som faktisk er i bruk.

Gammel 19-03-12, 00:20   #72
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns det ble morsomt med Elin fordi hun jobber på fly, og jeg kan for se for meg at hun leser opp de tekstene til de bildene.

ok. Ser ikke humoren i det heller

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Men så ble jeg så kvalm av den bæsjen på gulvet at jeg ikke klarte å tenke på annet. *gravid*

Bæsj på gulvet på flytoalett er veldig vanlig. Gjerne med toalettpapir dandert pent over sånn at ingen skal se.... Brukt toalettpapir puttet inn i hullene med rent tørkepapir er også helt vanlig. Tisse i vasken er helt vanlig. Spy i vasken enda vanligere.

Informerer bare om arbeids-hverdagen til flyvertinne. Glamorøst.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

spøkels:

Nå begynte jeg å tenke på en ting: Er det sånn at alle flyselskaper har like sikkerhetsbrosjyrer?

Nei,selvsagt ikke helt like ettersom nødutganger er plassert på forskjellige steder fra flytype til flytype, noen selskaper har flytyper hvor sklien kan brukes til flåte andre ikke, redningsvestene er forskjellige osv.osv.

Jeg tåler det. Jeg ser ikke humoren i tegningene til HI, men som sagt det er fordi jeg finner så mange tekniske feil og mangler ved tegningene at humoren forsvinner.

Gammel 19-03-12, 09:17   #73
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Bæsj på gulvet på flytoalett er veldig vanlig. Gjerne med toalettpapir dandert pent over sånn at ingen skal se....

Hæ? Hva? Hvorfor det? Hva er greia med det? Bommer de på doen? Er det egentlig plass til å bomme på doen?

Gammel 19-03-12, 09:26   #74
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Hæ? Hva? Hvorfor det? Hva er greia med det? Bommer de på doen? Er det egentlig plass til å bomme på doen?

Jeg lurte på akkurat det samme. Eller liker de ikke å sitte på fremmede doseter, slik at man heller bæsjer på golvet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 10:00   #75
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvis de bommer på doen, hvorfor tørker de ikke opp etter seg!!?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 10:02   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsommere:

(Kilde:

)

Hehe, den lo jeg av.

Gammel 19-03-12, 18:42   #77
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg lurte på akkurat det samme. Eller liker de ikke å sitte på fremmede doseter, slik at man heller bæsjer på golvet.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og hvis de bommer på doen, hvorfor tørker de ikke opp etter seg!!?

Hadde jeg hatt svaret, sååå... sikkert en kombinasjon av flere ting. Aversjon mot offentlige toalett, kanskje religiøst/kulturellt betinget, psykt avvik, hva vet jeg,men likefullt grise-ekkelt de ganger det skjer.

Gammel 21-03-12, 23:23   #78
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det morsomste her er at Elin klarte å "døda" hele tråden til deg!

Gammel 22-03-12, 01:08   #79
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Morsommere:

(Kilde:

)

Den VAR veldig morsom!
Men jeg syntes HI sitt innlegg var festlig også jeg. Hvorfor skal alt være så riktig hele tiden? Det er jo bare et humorinnslag, det er ikke meningen at det skal ligge i seteryggen i et fly. (men om det hadde gjort, hadde jeg skrattet godt i setet.)
Det er jo nettopp det at det er så hinsides på jordet som gjør at det er morsomt.

Gammel 22-03-12, 01:45   #80
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bæsj på gulvet er det mange som må håndtere. Vaktmestere, renholdere og konduktører for eksempel det FINS folk som gjør fra seg andre steder enn i do, og jeg er evig takknemlig for at det fins folk som ordner opp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.