Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 19:36   #31
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vito, du har rett og slett ikke skjønt argumentet mitt. Jeg mener at et lite nålehullbgjør null og niks med en dress sin over all performance. Og hvis det gjør det, er det ikke en dress som er ment til aktiv lek.

Om det blir stort nok hull til å gjøre plagget utett av en sikkerhetsnål i et teknisk plagg vet jeg ikke med sikkerhet, det er bare noe jeg sterkt antar.
Men sikkerhetsnål i oljetøy lager stort nok hull det at det blir et problem. Det vet jeg av egen erfaring da en lærer gjorde det på min oljejakke en gang i 4 klasse. Jeg var alltid våt på ryggen og måtte til slutt få ny jakke. Noe som den gang var traumatisk, for det var jo den tøffeste jakken jeg noen gang hadde hatt, og den nye var jo ikke noe i nærheten av like tøff.

Rine, det jeg snakker om var de som tidligere i tråden nevnte at de hadde festet reflekser og navnelapper på klærene til barn flere ganger blant annet på ryggen. Da er det ikke helt i vannvare vil jeg tro.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.