Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-12, 13:22   #1
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skolen har satt reklame på dressen til guttungen

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg innser det samme som deg. Det finnes ikke et plagg i hele verden som kan holde mini tørr uansett, så hva jeg kjøper spiller fint liten rolle.

Refleks oljetøy, stiv type og reima tec+ holder tøtto tørr i det våteste vestlandsvær.

Gammel 15-03-12, 13:31   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Refleks oljetøy, stiv type og reima tec+ holder tøtto tørr i det våteste vestlandsvær.

Om man har et barn som bader i sølepytten og aker på rompa i stein/grus bakker, eller noe sånt, så gjør de faktisk ikke det etter litt bruk. (Reima har vi ikke prøvd da, men jeg orker ikke kjøpe kle for 1000 kr som blir utslitt etter 1 mnd...)

Gammel 15-03-12, 13:35   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Om man har et barn som bader i sølepytten og aker på rompa i stein/grus bakker, eller noe sånt, så gjør de faktisk ikke det etter litt bruk. (Reima har vi ikke prøvd da, men jeg orker ikke kjøpe kle for 1000 kr som blir utslitt etter 1 mnd...)

Signerer. Her er det også stivt gummetøy som holder koken. Nå tester vi ut skallbukse fra HH på lillebror, den ser ut som den gjør jobben.

Storebror har brukt Isbjørndressen i skikkelig regnvær uten å bli våt. Men nå som snøen er borte foretrekker jeg at han sliter på regntøyet istedenfor dressen som skal holde neste vinter også.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 13:39   #4
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min tøtte sitter stort sett i den største dammen de har i barnehagen, og det går stort sett bra altså. Eneste gangene hun er våt er når det siver opp gjennom beinet og over støvlekanten ... men der kan man jo egentlig ikke forlange vanntetthet av en oljebukse.
Nå er det stive/tykke oljetøyet til refleks det mest holdbare jeg har kommet over, tøtto sørger for hard testing. Men det er jo klart, ingenting holder evig om det blir gnudd mot asfalten/grusen om og om igjen.
Men hey, for 299,- (som det ofte er på tilbud til) så er det helt supert!

Det samme går for reima. Nå kjøper jeg det alltid på tilbud og har aldri betalt over 599,- for reima høst/vårdressene våre. Og da går det finfint an.

Det betyr ikke at noen kan stikke hull i det og ødelegge det med vilje.

Gammel 15-03-12, 19:15   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Har hatt både reflex regntøy og reimatec + (sistnevnte ikke kjøpt av meg - dt var dyrt!) ungen var like våt. Noen barn er bare sånn. Det jeg har vært mest fornøyd med er faktisk kappahl dressen vi hadde i år.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.