Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Trondheim; noen som har sett spisskummin i butikken?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 19:24   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheim; noen som har sett spisskummin i butikken?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

De har det vanligvis på Bunnpris & Gourmet på Tyholt.

Bunnpris på tyholt? *tenke* Jeg er skremmende lite kjent i det området tror jeg, jeg greier ikke se den for meg. For det er en annen bunnpris enn den jeg mener ligger på angeltrøa går jeg ut fra.

Gammel 20-02-12, 19:47   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Bunnpris på tyholt? *tenke* Jeg er skremmende lite kjent i det området tror jeg, jeg greier ikke se den for meg. For det er en annen bunnpris enn den jeg mener ligger på angeltrøa går jeg ut fra.

Jeg husker ikke om du er oppvokst i Trondheim, men i gamle dager gikk den bare under navnet "Kløvermarkedet" eller "Kløver'n". Det er en av de virkelig gode matvarebutikkene i Trondheim.

Den ligger i Lillebergveien, og det er skiltet til den når du kjører opp Jonsvannsveien, akkurat når du når toppen, før du kommer til Moholtkrysset.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 19:49   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det er altså en sånn butikk som man kjører en omvei for å oppsøke, når man skal ha middagsgjester. Den har en veldig god kjøtt- og fiskedisk, og ostedisken har vunnet en haug med priser.

Gammel 20-02-12, 20:59   #24
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og det er altså en sånn butikk som man kjører en omvei for å oppsøke, når man skal ha middagsgjester. Den har en veldig god kjøtt- og fiskedisk, og ostedisken har vunnet en haug med priser.

Oj såpass? God kjøtt- og fiskedisk har jeg nemlig til gode å finne i denne byen, kanskje med unntak av meny på solsiden. Da må jeg finne den butikken skjønner jeg.

Jeg har ikke vokst opp i byen forresten. Mer på jordet litt lengre sør.

Gammel 20-02-12, 21:12   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Oj såpass? God kjøtt- og fiskedisk har jeg nemlig til gode å finne i denne byen, kanskje med unntak av meny på solsiden. Da må jeg finne den butikken skjønner jeg.

Ja, det er vel verdt turen.

Disclaimer (så du ikke blir skuffet): diskene på Solsiden er større, med unntak av ostedisken, men utvalget er godt, og de som betjener disken er veldig dyktige.

Gammel 20-02-12, 22:09   #26
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mener at jeg har sett spisskummin på Meny på Lade, sånn til en annen gang.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.