|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Trondheim; noen som har sett spisskummin i butikken?
Bunnpris på tyholt? *tenke* Jeg er skremmende lite kjent i det området tror jeg, jeg greier ikke se den for meg. For det er en annen bunnpris enn den jeg mener ligger på angeltrøa går jeg ut fra.
|
|
|
#22 |
|
Bedreviter
|
Jeg husker ikke om du er oppvokst i Trondheim, men i gamle dager gikk den bare under navnet "Kløvermarkedet" eller "Kløver'n". Det er en av de virkelig gode matvarebutikkene i Trondheim. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Trondheim; noen som har sett spisskummin i butikken?Og det er altså en sånn butikk som man kjører en omvei for å oppsøke, når man skal ha middagsgjester. Den har en veldig god kjøtt- og fiskedisk, og ostedisken har vunnet en haug med priser. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Oj såpass? God kjøtt- og fiskedisk har jeg nemlig til gode å finne i denne byen, kanskje med unntak av meny på solsiden. Da må jeg finne den butikken skjønner jeg.
|
|
|
#25 |
|
Bedreviter
|
Ja, det er vel verdt turen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheim; noen som har sett spisskummin i butikken?Mener at jeg har sett spisskummin på Meny på Lade, sånn til en annen gang. |
|
|
|
![]() |
|
|