Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåling for amatører

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 10:32   #24
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåling for amatører

Liten rapport:
Jeg har brukt opp begynnersettet med REN, og syns sant å si det er minimal forskjell på huden før og etter. Om noe, så syns jeg den er blitt litt verre. Så det vet jeg ikke om jeg gidder å fortsette med, egentlig. Jeg liker ikke følelsen av mye greier på huden.

Derimot har jeg fortsatt med mascara-prosjektet, og tenker jeg skal gå over til å lete etter Den Perfekte Mascara TM, den jeg har nå flasser litt, også syns jeg ikke den skiller øyevippene like bra som jeg skulle ønske meg.

Også har jeg funnet en leppestift som jeg liker. Veldig fornøyd med det. Den blir ikke leppestift-leppestift, men mer som en leppepomade med litt farge. IsaDora Jelly Kiss heter den. Det hjalp veldig på følelsen av å ha gjort noe for utseendet. Plutselig følte jeg meg litt sminket, men ikke for mye, og sånn passe fin og fjong.

Dessuten har jeg kjøpt min første neglelakk siden 2008.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.