Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåling for amatører

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-12, 13:36   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jåling for amatører

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg bruker forrsten en veldig kjekk krem fra KAnebo over dagkremen min.
Den har litt farge og når jeg har på den ser jeg fresh ut, uten at det ser ut at jeg har på noe brunkrem av noe slag. Fregner syns gjennom og den gir en glød i huden min som jeg liker.

Hva heter den kremen Camomilla?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:44   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg hadde som nyttårsforsett i 2008 å bruke mer neglelakk. Etter det har det gått slag i slag. (Så du må være litt forsiktig, du kan bli hektet. ) Jeg har til og med begynt å bruke pudder og rouge i spesielle anledninger. Men altså, tilbake til neglelakk - det er kanskje noe en jåleamatør kan prøve seg på?

Jeg husker fortsatt hvor mye jeg bannet da jeg hadde på neglelakk før jeg giftet meg. Det er nærmere fire år siden.

Men tanken er tenkt. Særlig siden Salt og andre viser frem den ene steampunk-neglelakken etter den andre.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Etter å ha hørt mye positivt om REN-produktene kunne jeg tenke meg å prøve dem når jeg har brukt opp det jeg har. Hvor selges de, og hva koster prøvepakke?

Jeg napper eller vokser forresten brynene i hudpleiesalong, og har aldri opplevd å få tynne bryn. De beholder sin naturlige form, og får en renere kant.

Jeg kjøpte min på Vitusapotek, kosta 199. Det syns jeg er helt overkommelig for å sjekke om det funker for meg.

For min del tror jeg ikke det funker noe særlig å ta brynene hos noen andre. Det blir litt som å stadig skulle klippe panneluggen, for det koster jo nesten ingenting å holde det ved like hos frisør. Det har jeg hatt ambisjoner om mange ganger, men blir det gjort? Jeg går til frisøren 1-2 ganger i året. Så sjelden går det ikke an å ta øyenbryn.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 12:02   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan jo oppdatere med at REN absolutt ikke slo an her. Jeg kjøpte et sett for normal hud, og alle produktene lukter så sterkt og vondt at jeg rett og slett kastet dem etter få gangers bruk. Serumet gikk først, det luktet tran. Men masken var også utrolig kvalmende, og kremene luktet altfor sterkt de også.

Ellers var jeg på spa i helgen, og der hadde de flere Dermalogicaprodukter til halv pris. Jeg kjøpte farget dagkrem som jeg pleier å bruke, og et serum jeg ikke har prøvd før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 12:29   #4
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg kan jo oppdatere med at REN absolutt ikke slo an her. Jeg kjøpte et sett for normal hud, og alle produktene lukter så sterkt og vondt at jeg rett og slett kastet dem etter få gangers bruk. Serumet gikk først, det luktet tran. Men masken var også utrolig kvalmende, og kremene luktet altfor sterkt de også.

Ellers var jeg på spa i helgen, og der hadde de flere Dermalogicaprodukter til halv pris. Jeg kjøpte farget dagkrem som jeg pleier å bruke, og et serum jeg ikke har prøvd før.

Kjøpte sensitiv, men tran-serumet er det samme. Ingen av luktene har avskrekket meg. Men jeg ser heller ingen forskjell på huden. Kanskje jeg må ha noe antialdrings-greier? Når kan man egentlig forvente å se forskjell?

Tanken på REN - at produktene er uten noe kjent skadelig, tiltaler så mye at nå kvier jeg meg for "vanlige" kremer. Fått prøve på noe som heter KIBIO før. Det likte jeg, men finner det ikke igjen.

Gammel 21-01-12, 17:45   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hva heter den kremen Camomilla?

Kanebo, SENSAI Bronsing gel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.