Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-12, 22:00   #81
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Den kunne jeg tenkt meg å sett. I alle fall programmet der de andre synger E-Type sine sanger.

http://www.tv4.se/1.2374890/2011/11/..._e_types_latar

Gammel 18-02-12, 22:15   #82
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hjelpes.
Jeg hørte nettopp E-Types versjon av "Det löser seg", og jeg tror øregangene mine blør. Det skulle bare ikke vært lov. Linken til tv4.se får jeg dessverre ikke til å fungere, men det meste ligger ute på youtube.

(Kilde: youtube.com)

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 16:57   #83
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Hjelpes.
Jeg hørte nettopp E-Types versjon av "Det löser seg", og jeg tror øregangene mine blør. Det skulle bare ikke vært lov. Linken til tv4.se får jeg dessverre ikke til å fungere, men det meste ligger ute på youtube.

Enig i at det ikke var spesielt fint! Men det er i grunn litt kult at det høres såpass anderledes ut. Det savner jeg litt i den norske ugaven: Det er litt lite spenn mellom artistene. Tror det er derfor jeg nesten alltid digger Bertine og Vinni sine bidrag - de har en helt annen sound enn de øvrige.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 18:47   #84
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det med spenn i artistane er også genialt (av TV2), fordi her er det i utgangspunktet musikk for alle aldrar. Skikkelig familie-program med andre ord.

Gammel 24-02-12, 11:14   #85
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Smakebit frå morgondagens program

(Kilde:

)

Gammel 24-02-12, 11:26   #86
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Halvdan Sivertsens versjon høres jo ut som om er tatt fra en av platene hans.
Kjempe bra! Gleder meg til imorgen.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 14:49   #87
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Elsk!

Gammel 24-02-12, 14:58   #88
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har vore spent på denne episoden, sidan Vinnie sin musikk (som eg ikkje kjenner i det heile tatt i grunn) er svært ulik dei andre. Dei som har mest "lik" er vel Eggum og Sivertsen kanskje.

Og så lurer eg fælt på kva dei får ut av Dolmen når det er hans tur... Det kan bli moro trur eg!

Gammel 24-02-12, 15:03   #89
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Her har vi forresten "en kis fra Loddefjord, utenfor Bergen"

(skru ned lyden først, for å sleppe reklame...)
http://www.tv2.no/underholdning/hver...tv2uforside&-b

Gammel 24-02-12, 15:11   #90
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

jeg fælt på kva dei får ut av Dolmen når det er hans tur... Det kan bli moro trur eg!

Jeg tror at de har invitert Dolmen til dette programmet for å gi de andre artistene tilgang til Knudsen og Ludvigsen-repertoaret. Blir overrasket hvis det ikke er det det går i på hans aften

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 18:18   #91
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Smakebit frå morgondagens program

(Kilde:

)

Nå fikk jeg frysninger. Halvdan Sivertsen er stor!

Gammel 24-02-12, 18:31   #92
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Inagh: Han er det. Virkelig!

Gammel 24-02-12, 19:32   #93
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ai låvv Halvdan! Dette er yndlingsprogrammet mitt.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 19:40   #94
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var virkelig gåsehudfaktor over den altså! Og så blir jeg litt rørt av gjensidigheten - jeg elsket Vinnis Sommerfuggel i vinterland også. Det må være en veldig fin opplevelse for de som er med, å kunne oppleve egne sanger på denne måten.

Gammel 24-02-12, 21:24   #95
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått (enda mer) sansen for Halvdan Sivertsen etter dette, og Vinni imponerer meg - virkelig.
Den jeg sitter igjen med 0 inntrykk av er Elvira Nikolaysen... hun synes jeg faller helt utenfor i dette selskapet, kvalitetsmessig og tja, kanskje det rett og slett er at hun ikke er så jent som de andre?

(dog hadde jeg hørt mer Elvira Nikolaysen enn Vinni før denne tv-serien)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 22:06   #96
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Elvira har fremstått akkurat så kjedelig som jeg alltid har syntes hun har vært.

Men Halvdan!

Gammel 25-02-12, 10:23   #97
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sier meg enig med de to over meg. Jeg kjente ikke spesielt til Hverken Elvira eller Vinni før dette programmet. Jeg sitter igjen med kjempeinntrykk av Vinni, og har kjapt og kynisk stemplet Elvira som et stort gjesp.

Gammel 25-02-12, 10:35   #98
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Sier meg enig med de to over meg. Jeg kjente ikke spesielt til Hverken Elvira eller Vinni før dette programmet. Jeg sitter igjen med kjempeinntrykk av Vinni, og har kjapt og kynisk stemplet Elvira som et stort gjesp.

Jeg kjente til Vinni, men er enig, jeg skjønner ikke helt valget av Elvira.

Gammel 25-02-12, 11:23   #99
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Elvira har eg og problem med å skjøna kvifor er der. Ho faller liksom utanfor på alle måtar.

Gammel 25-02-12, 13:38   #100
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Halvdan. Jeg synes også at både Elvira og Øystein Dolmen er blitt litt borte blant de andre i denne serien. Halvdans oversettelser av Lonesome traveller og Twisted little star er bare helt fantastiske. Jeg blir helt rørt, jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.