Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-12, 23:38   #61
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Her er det Hver gang vi møtes som gjelder ...og jeg, jeg er svak for Vinni!!

Gammel 12-02-12, 00:19   #62
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg sier meg hjertens enig.
Og jeg må si jeg fikk en ny nysgjerrighet på musikken til Jan Eggum som jeg aldri har kjent før. Han har noen fantastiske tekster altså!

Jeg er der også. Han virker så utrolig hyggelig. Vi har sett ham live en gang. Musikken var bra og humoren ekstremt tørr og hysterisk morsom.

Gammel 12-02-12, 02:29   #63
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Når går dette i reprise?

Søndag kl 23.15. TV2

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 02:57   #64
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Det var noen som skrev (i en annen tråd) at dette programmet var laget i Sverige også, jeg skulle så gjerne likt å vite hvem som var med.
Noen som vet?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 02:59   #65
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ser ut som at det har vært mange sesonger i Sverige, men sjekk ut her http://www.tv4.se/sa_mycket_battre

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 03:02   #66
Carrie
-

Carrie sin avatar

Standard

Det gikk i fjor eller forrige året. Jeg mener Thomas de Leva var med bl. a. Kan spørre søster om kanal og link.

Gammel 12-02-12, 03:02   #67
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ser ut som at det har vært mange sesonger i Sverige, men sjekk ut her http://www.tv4.se/sa_mycket_battre

Åhh, tusen takk.
For en fantastisk samling i sesong 2.
Alla artister i Så mycket bättre säsong 2

Jeg har ikke sett etter sesong 1 enda, men kan ikke tenkte meg den er noe dårligere.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 03:04   #68
Carrie
-

Carrie sin avatar

Standard

Da slapp jeg det.

Gammel 12-02-12, 09:29   #69
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg sier meg hjertens enig.
Og jeg må si jeg fikk en ny nysgjerrighet på musikken til Jan Eggum som jeg aldri har kjent før. Han har noen fantastiske tekster altså!

Han har en sånn fin blanding av trist og sårt og og herlig humor. Jeg er veldig glad i Eggums musikk.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 09:33   #70
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synd at reprisen går så sent.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 11:03   #71
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Synd at reprisen går så sent.

Ja, det syns jeg også.

Gammel 12-02-12, 19:01   #72
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint program. Liker Både Eggeum og Betine. Og Vinni har jeg fått skikkelig sansen for.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 22:21   #73
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Åhh, tusen takk.
For en fantastisk samling i sesong 2.
Alla artister i Så mycket bättre säsong 2

Jeg har ikke sett etter sesong 1 enda, men kan ikke tenkte meg den er noe dårligere.

Den kunne jeg tenkt meg å sett. I alle fall programmet der de andre synger E-Type sine sanger.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:15   #74
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Ny kveld, nye låter. Gleder meg veldig til å se hva som kommer.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:25   #75
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg og!

Gammel 18-02-12, 21:28   #76
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg og! Gleder meg til Jan Eggum skal synge.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:33   #77
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til Vinni ...hvis han ikke alt har vært!? Jeg fikk ikke skrudd på før kl. 20.15, glemte meg helt rundt!

Gammel 18-02-12, 21:37   #78
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vinni har vært, og du gikk glipp av noe bra der altså.
Øystein Dolmen imponerte meg litt i kveld. Jeg har slitt med at han alltid høres veldig Knudsen og Ludviksen ut når han synger, men i dag synes jeg han stod veldig godt alene, og låta ble mye bedre enn forventet.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:37   #79
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg gleder meg til Vinni ...hvis han ikke alt har vært!? Jeg fikk ikke skrudd på før kl. 20.15, glemte meg helt rundt!

Vinni sang først.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:54   #80
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.