|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Er ikke spesielt glad i vinteraktiviteter, og dermed så er det ikke mye sjarm med snøen. Snø, is, kulde (og mørkere tider) - nei det er bare ikke noe for meg. Men ungene liker det forsåvidt, i hvert fall i passe doser. De forbinder jul med snø, et.c. Men hadde det vært opp til meg, så hadde vinteren forsvunnet. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Næsj. Perfekt innevær. Og må man ut er heldigvis klær oppfunnet. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg kjører sjelden, å det tenker jeg ikke på. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Vinter er fint det, om man vet å utnytte mulighetene som vinteren gir, og om man synes at vinteraktiviteter er gøy. Her er hele familien glade i å stå på ski - både bortover, og nedovervarianten, samt at barn og voksne i nabolaget ofte samles i akebakken, og det er veldig sosialt og trivelig.
|
|
|
|
#51 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Ynsjyll. Men jeg måtte bare le. Veien er jo kort og uten biler. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg liker snø og litt kulde.
|
|
|
#54 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Ja, definitivt. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg er blitt bundet på hender og føtter til dette landet i uoverskuelig framtid. Jeg hater, hater, hater vinter, snø og kulde.
|
|
|
#56 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg har ingenting i mot snøen. Jeg har heller ikke så veldig mye i mot -30 grader. Det er kombinasjonen - 30 grader, snø og VIND jeg ikke liker. Og det faktum at bilen sliter max. Min neste bil skal helt klart være bensinbil.
|
|
|
#57 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?
Når man har satt et barn til verden og gått fra pappaen er det ikke noe alternativ å flytte utenlands.
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg liker alle årstidene, men kroppen min liker ikke så godt mørketida, det skal sies. I januar er surfer jeg desperat rundt etter ferie, og når sola kommer tilbake i slutten av januar, begynnelsen av februar, kjenner jeg at jeg våkner opp igjen.
|
|
|
#59 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg fascineres alltid over hvor opptatt nordmenn er av vær og hvor stor del av samtaleemnene dette utgjør. Jeg kler meg etter værtypen og lever livet mitt så godt jeg kan, uavhengig om det snør, regner eller sola skinner. Men ja, jeg liker vinteren også, i tillegg til sommeren, våren og høsten.
|
|
|
#60 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg er ikke sånn kjempeglad i vinteren, men jeg liker variasjonene som årstidene byr på her. |
|
|
|
![]() |
|
|