|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Vinter skulle vært et reisemål, ikke en årstid. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?
Og blir det for varmt er det bare å krype inn i skyggen.
|
|
|
#23 |
|
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Eg likar ikkje snø. Eg likar vinterer med -1 grad, barfrost og vindstille. Merkeleg nok er ikkje ungane enige i det, så rart. Denne helga har vi hatt snø, minusgrader og stiv kuling, ikkje morsomt i det heile. Eg er lei av å kle på meg alle klærne eg har, og framleis frysa. Men i morgon skal det regna, og siden vi har snø no er eg noko usikker på om det er så mykje betre.
|
|
|
#25 |
|
I farta!!
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Elsker alle årstidene og er veldig glad i vinteren, men kun skikkelig vinter med masse snø og noen kuldegrader. Det er det her, bor i Winterwonderland
|
|
|
#26 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Synes kun iskulde, barfrost og dårlig luft i den kombinasjonen er skikkelig kjedelig. Liker vær og variasjoner, kan knapt få det for varmt. Var vel en av få som likte å klatre opp til gravene i Kongenes Dal, Egypt, det var mer enn 40 grader.
|
|
|
|
#27 |
|
Er frisk!
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg er glad i alle årstider med et ørlite unntak for november. Men akkurat den måneden er det så utrolig koselig å bake boller, lage kakao og fyre på peisen at den blir ganske bra den også.
|
|
|
|
#28 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg tror det er noe feil på meg. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Kvar sommar tenkjer eg at det hadde vært utruleg morosamt få bu eit år på Svalbar. Om vinteren? Not so much. Men samtidig trur eg at opplevelsen hadde vært verdt det.
|
|
|
#30 |
|
Audacious
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg hater vinteren intenst, og ser ingen formildende trekk ved den. De tre andre årstidene er jeg glad i, sommeren er nok favoritten, men vår og høst er også fint.
|
|
|
#32 |
|
kamerat
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Problemet er mars, etter min mening. Da snør det alltid i bøtter og spann samtidig som jeg tror det skal være vår allerede, og da blir jeg så gretten.
|
|
|
#33 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg hater vinteren så intenst at jeg til tider får lettere depresjoner av den. Så langt i år har den vært grei nok med lite snø, blå himmel og kalde temperaturer.
|
|
|
#34 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?I dag er jeg ikke så glad i vinteren kjenner jeg. -27 grader og vind er litt mer enn jeg liker.
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Det jeg hater aller mest med vinter og snø, er at jeg kommer for sent på jobb fordi det blir køer. Jada, jeg kan sikkert dra klokka sju for å rekke jobben, men det er for mørkt ute og jeg klarer ikke å våkne. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg hadde fint klart meg helt uten vinter. Derimot liker jeg ikke for mye varme heller, alt over 24-25 grader blir altfor varmt for meg så jeg kunne aldri tenkt meg å flytte et sted hvor de ikke har kalde vintre for der er somrene så varme.
|
|
|
#37 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg missliker slaps ellers er vinteren grei. Jeg synes det værste med vinteren er alle syterene. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
villende
|
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Jeg liker klare årstider. (Og jeg har også bodd ved middelhavet i barndomsårene mine, så jeg vet hva alternativet er.) Jeg er glad i snø og veldig glad i å gå på ski. Hvis jeg kunne ønsket meg noe annet, så var det vel kanskje at vi var garantert en varm og fin sommer, fra mai til september. Det er oktober og november som plager meg mest. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Jeg kunne flyttet til Australia i morgen hvis det gikk. Dit er det derimot ikke spesielt lett å flytte med mindre man jobber i et firma som har en avdeling der. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alle årstider har sin sjarm, eller?Akkurat nå er jeg møkklei vinter! Lei av å fryse, lei av tjukke boblejakker. Lei av iskald bil......... osv! |
|
|
|
![]() |
|
|