|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?4 uker i Florida! |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?
Er sååå misunnelig at jeg nesten DØR! Sist redigert av Guttemammis : 05-02-12 kl 17:11. Årsak: merkelig bruk av smily |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi har bestilt hurtigrutetur fra Bergen og nordover i april, bare jeg og mannen. Det er vel ikke helt sommerferie, men det blir vår erstatning, siden vi blir opptatt med baby i sommer. Om den nyfødte tillater det blir det også en tur på hytta i sommer, men det er en ganske lang reise, så vi ser det an til vi vet bedre hvordan det er å være tre i stede for to |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Sommerferien straks bankers, to uker i Danmark med et vennepar og deres barn. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?2 uker i Alanya
|
|
|
|
#126 |
|
Fartsfantom
|
Ja, Lofoten er bare best om sommeren. Det er ikke uten grunn vi drar dit år etter år etter år. Ikke bare fordi mannen er derfra, men vi ønsker det også. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
superbruker
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Det vi vet foreløpig er en uke på skihopp første uka av skoleferien. Ellers så vet vi ikke enda. Jeg har veldig lyst til å ta med storepropellen på en tur til London og dra til det der Harry Potter-saken som åpner i mars.
|
|
|
#128 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal 3 uker til Alcudia.Har lenge hatt lyst til å være 3 uker i "syden" og nå skal vi endelig prøve det.
|
|
|
#129 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Tre uker til Italia!!
|
|
|
#130 |
|
Peppy!
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal vel egentlig tre uker til USA. Men akkurat nå drømmer jeg mest om å være på hytte ved sjøen på Sørlandet. Jeg synes norsk sommer er ganske deilig. Fiske, sette garn, luke i rosebed. Sånne ting savner jeg nå som det er vinter. (Og så var jeg i USA forrige uke, så nå er jeg litt mett av kofferter og flyplasser og greasy food. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Jeg og mannen har 10-års bryllupsdag og skal på ferie alene. Først to dager i Fort Lauderdale før vi mønstrer på Oasis of the sea og ei uke på cruise i Karibien. Så på hjemturen stopper vi noen dager i New York
|
|
|
#133 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blir i tillegg til turen til Kypros en uke på hyttetur på Spangereid (Lindesnes), og en uke på hyttetur i Kristiansand. Og noen dager på fjellet. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Sjakksommer. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Det ble omtrent som tidligere skissert i tråden. Jeg skal ha to uker ferie om et par uker, da blir det først en uke hjemmeferie inkludert bursdagsfiksing for vesla, og så fire dager i København, bare oss tre! Første gang vi er på farten uten å besøke noen, det blir litt deilig. Ellers blir det en tur på mannen og vesla til vestlandet, mens jeg skal være hjemme og jobbe og sove og sånn.
|
|
|
|
#138 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal to uker til Gardasjøen og området rundt der. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal til Kypros....men det er egentlig etter sommerferien, men går som "sommerferiereisemål". |
|
|
|
![]() |
|
|