|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Har sett på sydentur, får se om pengene strekker til. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?
Heldiggriser!
|
|
|
|
#63 |
|
Er frisk!
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal kjøre bil tur-retur Spania med innlagt stopp i EuroDisney på veien ned og Legoland på veien opp igjen.
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi har ikke bestilt ennå, men planen er en uke på sørlandet. Lillebror har et intenst ønske om å se Sabeltann.
|
|
|
#66 |
|
maler
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?2 uker på mallorca er planen i hvertfall. Så får vi se. Vi vil nok ha lyst til å være litt i ro også i sommer tenker jeg.
|
|
|
#67 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi har lyst til å kjøre i Europa i 3-4 uker. Planen er Paris og Barcelona i alle fall. tar nok med campingvogn eller leier bobil i Kiel.
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi skal til Mallorca i et par uker. Ser det er mange her på fp som skal dit. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Planen foreløpig er 2 uker på Kypros, Blue Village Althea Beach, egen villa med eget basseng og all inclusive. I tillegg blir det nok en uke eller to på hyttetur. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi hadde også tenkt oss tre uker til Thailand, men slik det ser ut nå, begynner mannen min å trekke seg. Nå er de billigste billettene vi har funnet på 9000 kr/ stk, og selv om de blir billigere en stund før avreise, blir det fortsatt dyrt fordi det er dyrere å bo der nede enn det vi trodde. Vi pleier å ha et budsjett på rundt 40-50 for fly og hotell, og det sprekker nok så det synger. Dessverre. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nå da?
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi har leid stort hus i Toscana med svømmebasseng og stor bilfri tomt (viktig når det er med 10 barn under 9
|
|
|
#73 |
|
Søt og rar
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Jeg har lyst til å reise tilbake til Samos, hvor jeg sist var i `98. Ta med hele familien og bo på det fiine hotellet som søsteren min og jeg ikke hadde råd til den gang og bare gikk og siklet på.
|
|
|
#74 |
|
Audacious
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi kommer hjem til Norge i mars etter 15 måneder i USA, så på sommerferieplanene våre står hytta på fjellet og sommerhuset på sørlandet, med mye venner og familie. Gleder oss! Ungene skal til Grand Canaria med mine foreldre i to uker mens vi jobber.
|
|
|
#75 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?
Ah, det slottet kjenner jeg hver sten av. Jeg har puslet det.
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Vi har aldri noen planer klare på denne tiden av året. Men vi har lyst til å dra til Lofoten. Ellers så blir det bare småturere. Oppussing av sokkel er det viktigste også neste sommer. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?Neste sommer er vi forhåpentligvis en splitter ny liten baby, så det preger nok planene ganske mye. Om vi får ei sovedukke ute noen form for komplikasjoner er det mulig vi tar en hurtigrutetur langs kysten og et par uker på hytta litt lenger sør i landet. Ellers blir det hjemme-sommer til sommeren tenker jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|