Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker ikke Dagmar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-11, 03:00   #101
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker ikke Dagmar

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Har dere strøm i Trondheim?

Vi har strøm her oppe i høyden i hvertfall. Blinker kraftig noen ganger, men ikke vært brudd ennå.

Innser at vi bor på rette kanten av byen akkurat nå. Har ennå ikke opplevd at Dagmar er stort verre enn en normal uværsdag her.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 03:03   #102
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Har dere nøkkel hjem til dem? Finnes sikkert en forsikkringsmappe eller perm med all info. Jeg håper dere får tak i de om ikke lenge.

Lurt! Skal låse meg inn og sjekke i morgen tidlig!!

Gammel 26-12-11, 03:08   #103
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har det blåst kraftig i kveld og vi har hatt discolys. Alle er nå utstyrt med lommelykter på nattbordene. Krysser vi fingrene for at ingen blir skadet i natt, uansett hvor i landet man befinne seg.

Gammel 26-12-11, 03:09   #104
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Tinkadott; hvor er huset til foreldra dine, lengre ute, eller innover i fjorden?

Sist redigert av gajamor : 26-12-11 kl 11:57.
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 03:12   #105
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Bjørset, på skrå mellom sykehuset og folkehøgskolen. Rett ved lillekollen. Nauset er ved bjørset.

Gammel 26-12-11, 03:12   #106
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Kjenner ei med hus på årø, under oppbygging, og det er blåst bort..

Gammel 26-12-11, 03:16   #107
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Er det skader på hus der? Det ligger jo ganske beskytta til, det. Naustet er jo forståelig, men selvsagt trist at det blir så mye skader. Jeg satser på at husene innover i fjorden står greit til i morgen tidlig, har ikke hørt så mye skademeldinger innover ennå. Vet du om M har båt på Cap Clara eller Tøndergård? Tøndergård ble bygd om etter forrige storm, så det skal vel være litt tryggere?

Sist redigert av gajamor : 26-12-11 kl 11:58.
Gammel 26-12-11, 03:18   #108
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Standard

Var det oppe mot skogen i Årølia, eller mot Krohn Gartneri?

Sist redigert av gajamor : 26-12-11 kl 11:58.
Gammel 26-12-11, 03:20   #109
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Lurt! Skal låse meg inn og sjekke i morgen tidlig!!

Håper du finner det du trenger i morgen og får tak i foreldrene dine. Og så håper jeg dere får en så god natt som mulig, på tross av Dagmar.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 03:53   #110
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Nesten så jeg tror magica har i fræna eller cap clara (men der er hele brygga løs Ig båtene driver fritt på sjøen så håper det ikke er der). VEt ikke sikkert. Vil tro tøndergård er safe. Bjørset er beskyttet men skader pga treffskaer av løse flyvende ting (ser ut som om det er naboens møbler og en plate av noe slag). Naustet er trist, trist syn... Huset som røyk er i årølia, nyfeltet.

Gammel 26-12-11, 04:15   #111
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå virker det som det verste er over her, så nå tror jeg vi tar kvelden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 09:13   #112
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Trampolina vår er søkk borte. Den ligger ikke inn mot noen av nabohusene og ikke på noen biler. Men hvor den er, se det aner jeg ikke. Herregud. Det er siste gang jeg overlater til madammen å få tatt ned den altså.

Ungene har et plastlekehus, det husker jeg faktisk ikke om jeg så ute..

Det er bekkmørkt enda, så er ikke så lett å se noe...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 09:56   #113
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter på dagslyset for å gå ut og inspisere takstein. Lurer også påom jeg fortsatt har en hel bil ved veien ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 10:14   #114
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Plastikkhuset ligger inntil garasjeveggen til naboen.

Jeg ser ikke trampolina, og det bekymrer meg virkelig. Resten av huset sover enda, men jeg vurderer å kle på lillesøster og kjøre en runde og se om jeg ser den.
Jeg er LIVREDD for at den har gjort skade noe sted...

Lillesøster 09
Gammel 26-12-11, 10:22   #115
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det høres skummelt ut serafin! En stor trampoline kan gjøre store skade. Håper dere finner den.

Gammel 26-12-11, 10:29   #116
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Jeg kan ikke se den noe sted i området rundt oss her. Håpet er at den har blåst på jordet. Jeg så at svigermor var våken når jeg var ute sted, så jeg skal kjøre meg en runde når hun våkner...
Ser at foreldrene til ei venninne har fått en trampoline på verandaen i natt, men de bor 6-7 km unna, og i den retningen vinden blåste fra, så det er ikke vår.

Lillesøster 09
Gammel 26-12-11, 10:30   #117
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Plastikkhuset ligger inntil garasjeveggen til naboen.

Jeg ser ikke trampolina, og det bekymrer meg virkelig. Resten av huset sover enda, men jeg vurderer å kle på lillesøster og kjøre en runde og se om jeg ser den.
Jeg er LIVREDD for at den har gjort skade noe sted...

Så utrolig ubehagelig! Håper det går bra.

Men sånn i etterpåklokskap: hva tenker dere på når dere har en trampoline ute i dårlig vær? Man må i det minste bardunere den fast. Det synes jeg er veldig tankeløst altså.

Gammel 26-12-11, 10:32   #118
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Så utrolig ubehagelig! Håper det går bra.

Men sånn i etterpåklokskap: hva tenker dere på når dere har en trampoline ute i dårlig vær? Man må i det minste bardunere den fast. Det synes jeg er veldig tankeløst altså.

Jeg har overlatt det ansvaret til madammen, og mast siden i slutten av september at nå må hun få ut fingeren og få ned den skiten. Men nei.

Det er litt at ALT her i huset kan jeg rett og slett ikke ta ansvar for.

Lillesøster 09
Gammel 26-12-11, 10:35   #119
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Parabolen til mor har tatt kvelden, jeg og mannen kviskrer i kor. Fiber! Fiber! Fiber!

Gammel 26-12-11, 10:43   #120
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldrene mine hadde tre store furuer i hagen, en skulle felles i høst, men det ble ikke tid. Gjett hvilken som står igjen i dag?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.