Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker ikke Dagmar

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-11, 02:17   #81
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker ikke Dagmar

Får ikke til å sove Tener på venninnen i Ålesund, å ligger å lytter til vinden og hvordan den tar tak i huset. Håper naboen har vært ute å sikkret løse ting. Som sagt, får ikke sove, tenker litt mye krise, dobbel

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 02:19   #82
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff ja, nå blåser det veldig her altså...

Gammel 26-12-11, 02:23   #83
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Bor i samme by som noen herinne og tenkte før i kveld at bor vi i samme by. Har merket lite til vinden før nå. Men nå er det virkelig ille her. Minnes godt nyttårsstormen i 92 da jeg satt med en liten baby i armene. Vel, vel det går nok over.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 02:24   #84
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Får ikke sove jeg heller. Bråker for mye.

Gammel 26-12-11, 02:26   #85
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Der forsvant jammen TV-signalene, av alle ting. Parabolen har problemer.

Gammel 26-12-11, 02:29   #86
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjenner det hadde vært helt greit å hatt alle barna i sengen her nå. Ikke spredd på 3 rom. Jaja, de kommer vel ruslende om det blir for ille. :s

Gammel 26-12-11, 02:33   #87
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Liker ikke dagmar. Naustet vårt og to av pappas båter er pinneved, og katten vår har rømt. Pokker!!

Gammel 26-12-11, 02:33   #88
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Dersom dere ser på www.rbnett.no ser dere skadene her i byen...

Gammel 26-12-11, 02:36   #89
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vesla sover med meg nå. Hun våknet til og liker ikke lydene av sterk vind og At det knaker i huset. Så nå sover hun tett på meg, men ikke jeg.

Gammel 26-12-11, 02:38   #90
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Dersom dere ser på www.rbnett.no ser dere skadene her i byen...

Dagmar er ikke snill mot byen deres. Ser ille ut

Gammel 26-12-11, 02:39   #91
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hele båthuset lettet og holdt på å legge seg på garasjen så mannen min og keg føyk ut for å skjære presenninger og bardunere. Hjelpes for et vær!

Gammel 26-12-11, 02:41   #92
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hele båthuset lettet og holdt på å legge seg på garasjen så mannen min og keg føyk ut for å skjære presenninger og bardunere. Hjelpes for et vær!

Hjelpe meg, Esme! Være endelig forsiktige. Det er tross alt viktige at dere er trygge enn båten.

Her har Blobben våknet, og vi ser Biler2 og spiser julegodt. Vi kan like gjerne ha de litt hyggelig mens vi venter på at det skal løye.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 02:44   #93
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Mannen og begge jentene har lagt seg i sokkelen, mens mor sitter i mellometg og passer huset

Gammel 26-12-11, 02:45   #94
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Dagmar er ikke snill mot byen deres. Ser ille ut

Ja
Mine foreldre er en plass uten mobiltlf dekning og jeg får ikke varslet dem om skader på båt og huset deres, synes det er grusomt! Har sendt sms om at det har skjedd skader og at de mÅ ringe meg så fort som mulig. Hva gjør jeg imens? Vi sikrer det som sikres kan (mannen min dro til eiendommen deres nå for å prøve å sikre siste av tre båter), men bør vel melde fra til forsikring eller skal det ventes med til de kommer hjem eller vi oppnår kontakt? Tirsdag/onsdag.

Gammel 26-12-11, 02:46   #95
Michelle
X First Lady

Standard

Ja iallefall her vi bor.

Gammel 26-12-11, 02:46   #96
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Har dere strøm i Trondheim?

Vi har strøm her hos oss, i alle fall. Den blafrer sant nok litt, men den har ikke vært borte. :banker i bordet:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 02:48   #97
Michelle
X First Lady

Standard

Det er ille her men jeg tror det er og har vært mye verre i Møre og lengre sør/vest.

Gammel 26-12-11, 02:52   #98
Christa

Christa sin avatar

Standard

Ja
Mine foreldre er en plass uten mobiltlf dekning og jeg får ikke varslet dem om skader på båt og huset deres, synes det er grusomt! Har sendt sms om at det har skjedd skader og at de mÅ ringe meg så fort som mulig. Hva gjør jeg imens? Vi sikrer det som sikres kan (mannen min dro til eiendommen deres nå for å prøve å sikre siste av tre båter), men bør vel melde fra til forsikring eller skal det ventes med til de kommer hjem eller vi oppnår kontakt? Tirsdag/onsdag.

Tror skader skal meldes fra så raskt som mulig.
Pass på mannen din, skal jo holde seg inne akkurat nå.

Gammel 26-12-11, 02:54   #99
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Jeg aner jo ikke hvilket forsikringsselskap de har en gang!

Gammel 26-12-11, 02:58   #100
Christa

Christa sin avatar

Standard

Jeg aner jo ikke hvilket forsikringsselskap de har en gang!

Har dere nøkkel hjem til dem? Finnes sikkert en forsikkringsmappe eller perm med all info. Jeg håper dere får tak i de om ikke lenge.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.