Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere voksne fritidsaktiviteter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 23:51   #61
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere voksne fritidsaktiviteter?

Tre små barn her og jeg har en veldig tidskrevende aktivitet som jeg ikke har gitt opp. Mannen har ikke det men han har en usedvanlig tidskrevende jobb.

Jeg aner egentlig ikke hvordan vi får kabalen til å gå opp jeg..

Sist redigert av Mani : 17-12-11 kl 00:00.
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 00:01   #62
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men det jeg vet er at vi har ofret vårt sosiale liv, det er effektivt avlivet..

Gammel 17-12-11, 00:16   #63
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Har dere voksne organiserte fritidsaktiviteter/trening?
Jeg er spinninginstruktør og har en fast time i uken, i tillegg blir det som regel en time i tillegg + helgerullering.

Går det mye tid til egen trening?
Jeg trener pump og cx i tillegg til spinningtimene jeg har. Trener som regel ca 5-6 timer i uken.
Mannen går/jogger.

Hvor mange barn har dere?
Vi har 3 barn, men eldste er flyttet i egen leilighet.

Har barna fritidsaktiviteter?
Jenta på 8 går på dans en gang i uken (jeg trener imens), og svømming en gang i uken.
Gutten på 14 går på speider en gang i uken, og trener fotball 3-4 ganger i uken.

Hvordan synes du hverdagen går opp for dere ifht fritidsaktiviteter?
Det går bra. 14 åringen styrer med aktivitetene selv. jeg trener når 8 åringen går på dans, svømmingen følger vi på.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 21:56   #64
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

Her er jeg på ceremonial womens' circle hver tirsdagskveld. I vår danset jeg tribal bellydancing men jeg skadet kneet så i høst har det ikke blitt noe sånt. Ulvefar trener med ninjagruppa hver onsdag kveld.

Ninjagruppa.

Vi har jo en baby på et halvt år, så hvem vet hvordan det blir på sikt, men per nå har mannen volleyballtrening ca. en gang i uken (blir i praksis ikke hver uke), og i januar begynner jeg på yoga en kveld i uken. Begge deler er etter leggetid for vesla. Hvis det passer inn i kabalen, begynner jeg muligens i kor igjen når permisjonen er over, det blir i så fall et par timer rett etter arbeidstid.

Vi har gått på babysvømming og barselyoga sammen, men ellers er det lite fritidsaktiviteter på vesla, gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.