|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
|
|
|
|
#142 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eldstejenta hentet fram den syvarmede lysestaken og fikk den plassert i vinduet. Jeg har strukket meg til å sette i stikkontakten. Det er fint med lys i vinduet, om ikke annet. :hater høsten:
|
|
|
#143 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg glemte å kjøpe lys, men jeg fant noen i en skuff fra i fjor sammen med adventsstaken. Så vi har tent lilla lys. Jeg har ikke hengt opp julestjerner eller noe, de ligger på loftet og det er litt tiltak å klatre opp dit. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?@ Neket: hvorfor har du egentlig ett JULEnek som avatar? |
|
|
|
|
|
#145 |
|
This is normal!
|
Jeg tror det er fjorårets. :myser:
|
|
|
|
#146 |
|
Einsam
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har satt frem adventstake og hengt opp stjerne i dag. Bare en av dem lyser, den andre trenger visst skjøteledning. får vel til det innen jul, sikkert. Lilla lys hadde jeg såklart i esken fra i fjor... |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Mannen i huset fikk i opdrag å finne frem og henge op sånne snøballer i vinduet. Det er vel det nærmeste vi kommer stjerne...
|
|
|
#149 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Slår fast at å henge opp julegardiner på kjøkkenet og sette frem advenststake gjør at naboene iallefall tror at vi er veldig skikkelige og ryddige...
|
|
|
#150 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har alltid hvite lys i adventsstaken og slapp unna lilla lys i siste liten-problematikken. Adventsstjerna har vi også hengt opp. Jeg fortrenger resten til det blir naudsynt å forholde seg til det.
|
|
|
#151 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg vet ikke engang om jeg har lysestake med plass til 4 lys.
|
|
|
#153 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nevnte jeg at adventstjerna mi lå på hylla i trappeoppgangen? |
|
|
|
|
|
#154 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Advent, ja... Hvorfor i alle dager skal adventen være så inmari lang i år da? Her har vi hatt bursdag i dag, og så bestemte vi oss for at advent pent kan vente en dag eller to. I morgen har vel noen av oss kanskje rotet fram adventsstake og lys, og så spiser vi pepperkaker og klementiner og er fint fornøyde med det. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har bestilt julekort! |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Einsam
|
Nå smitta du meg, for jeg bestilte også.. Fikk mail fra Eurofoto før helga om tilbud, og til 2,99 pr stk, bestilte jeg likegodt.. Har lenge hatt planer om å forstørre opp tre bilder, for jeg kjøpte ei ramme for halvannet år siden, som fortsatt ligger oppå skapet mitt |
|
|
|
|
|
#157 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg fikk et snev av dårlig samvittighet her i kveld da ungene hadde sovnet og jeg kom på at det var sånn adventssøndag med tenning av lys og sånt.
|
|
|
#158 |
|
Einsam
|
Etter å ha pakket inn mætti pakker i flere år, spurte jeg pent ungene hva de ønsket seg. De syntes det var like moro med "leke"-kalender, så vesla får My Little Pony, og guttungen ville ha lego. Mye bedre for mor! |
|
|
|
|
|
#159 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Kalenderen min er ikke ferdig i hvert fall. Jeg fant ut at jeg har kjøpt en pakke med masse rampetriks på salg for lenge siden. Regner med at det blir om ikke fine, så i hvert fall populære gaver av slikt. Og så vet jeg neimen ikke hva mer som kan pakkes inn. Det må nok bli litt etter hvert her også. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
lider av tastleksi
|
Egentlig henger jeg opp alle pakkene, dvs, det var de årene jeg hadde oversikt over hvor den kalenderen min mor har sydd til meg var. Siden jeg er litt surrete av meg har den ikke vært i bruk de siste to årene, da har jeg brukt kleshenger, for det var det jeg fant.
|
![]() |
|
|