Sv: Usosiale røykere i festlige lag
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Tja.. Jeg tenker at det er litt rart om man skal tilpasse en fest med et opplegg til røykegjengen.
Er man i bryllup så er det gjerne noen ting som står på programmet. Jeg synes ikke det er for mye å forvente at folk er tilstede når kakene kommer på bordet eller når brura skal danse.
Det er heller ikke sikkert at røykerne ville synes det var så stas om hele gjengen kom ut til dem.
Om folk heller hadde stått ute og røkt enn å vært inne sammen med oss da vi giftet oss hadde jeg tenkt i ettertid at det kanskje ikke hadde vært noen vits i å invitere i det hele tatt.
Røykepauser synes jeg er OK, men å forbli ute når fellesgreier foregår synes jeg er litt dårlig gjort.
Jeg var i bryllup en gang hvor noen ble sittende i flokk rundt en mobiltelefon for å følge en fotballkamp. Det var ikke bare snakke om noen småpauser, men om at denne fotballkampen ble en "fest" i festen.
Ja, det er det jeg også tenker. Selv om det var sommer blir det kjøligere på kveldene, og jeg synes det blir helt merkelig om bruden skal måtte kle på seg og gå ut for å være med gjestene sine.