|
|
#722 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Det mest idiotiske med disse brystkreftstausene,er jo at det skal holdes skjult for alle menn,synes jeg. Så på en status igår at det var en mann som kommenterte at nå var det noe kvinnegreier på gang igjen. Skjønner ikke helt hva slags nytte dette har for kreftforskning,jeg da. |
|
|
|
|
#723 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
Du vet jo ikke om de samme jentene som poster den andre statusen ikke også støtter kreftsaken med penger? Synes dette lyser lang vei "se på meg hvor PK jeg er og hvor engasjert jeg er" Å nei, jeg har ikke skrevet noen om hvor lenge jeg skal bo hvor på min FB-status.
|
|
|
#724 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg ikke enig i, for det står ingen steder i statusen at vedkommende selv har gitt økonomisk bidrag til Rosa Sløyfe-aksjonen, kun at man synes at å poste fjase-statuser tre til fem ganger i året ikke er effektivt i forhold til saken, men at hvis man faktisk ønsker å støtte saken (og ikke bare kopierer alle fjase-statuser by default): Gi et bidrag i steden.
|
|
#725 |
|
Kan tituleres
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Min ble en modifisert utgave av polarjenta sin status:
|
|
#726 |
|
Crazy Cat Lady
|
Med den ordlyden tviler jeg på at du frister så veldig mange til å støtte en god sak, og da synes jeg du like gjerne kan la være. Jeg har ikke satt en rosa sløyfe på profilbildet mitt for å være politisk korrekt, men fordi dette er en sykdom som har rammet min nærmeste familie og som jeg er i risikogruppe for å få selv, og dermed brenner jeg for denne saken. Å fjase det vekk som "politisk korrekthet" blir bare for teit.
|
|
|
#727 |
|
Kan tituleres
Jeg ser hva du mener, jeg er bare så lei av disse statusene, og jeg kan si med sikkerhet at 90% av de på min venneliste som tre ganger i året poster nye brystkreftgimmicker aldri har gitt så mye som en krone i støtte til saken.
|
|
#728 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg har også ergret meg over den statusen i dag, og har skrevet:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#729 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Hos meg har faktisk ganske mange vært inne å støttet Rosasløyfeaksjonen
|
|
#730 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jeg blir også engasjert i denne brystkreftgreia og la inn denne:
|
|
#731 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Denne dukket opp på veggen min. Fniste litt da jeg så den.
|
|
#732 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
#733 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Når du er barn,lager du morsomme ansikter til speilet...
|
|
#734 |
|
Halloen!
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Hva er det med all ropingen? |
|
|
|
|
#735 |
|
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2JEG HAR OGSÅ EI SOM ROPER HELE TIDEN. SPURTE HENNE HVORFOR EN GANG, MEN FIKK IKKE NOE FORNUFTIG SVAR.
|
|
#736 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Kanskje de ikke roper men synes det er greit å variere skrifttype.
|
|
|
#737 |
|
Halloen!
Eller kanskje punktumtasten er ødelagt på tastaturet slik at de bare kan bruke utropstegn? Jeg mener, komma eller spørsmålstegn ville jo bli veldig misvisende. |
|
|
|
|
#738 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Har du prøvd ALT - uten resultat, prøv dette: De aller fleste toåringer er slanke. I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte foreldre er denne geniale dietten forsket frem: ... ... Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to små biter av egget og smør resten ut på gulvet. Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær. Lunsj: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munnfuller av ett glass melk (hell resten på gulvet). Middag: En kjeks, to mynter. Noe rusk du finner under sofaen. Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. Drikk fire munnfuller av badevannet ditt. Dietten gjøres mere effektiv med tilrettelagt mosjon: for eksempel: * Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen rundt i slynger samtidig som du skriker av full hals for å øke lungekapasiteten. Når mannen fra Securitas kaster deg ut... av butikken gjør du sterk motstand. * Spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene. * Be om en sparringspartner ved påkledning. Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev å få bytte til andre klær minst tre ganger. Prøv SmåBarnsmetoden du også. Lykke til!
|
|
|
#739 |
|
I menneskeham
Hvor: Santa Cruz
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2De som figurerer paa min vegg na fremprovoserte denne hos meg:
|
|
|
#740 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() |
|