Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mange sminkeprodukter bruker du normalt en vanlig arbeidsdag?
Sminke? Slikt bruker ikke jeg (på jobb) 45 19,15%
1-2 53 22,55%
3-4 64 27,23%
5-6 40 17,02%
7-8 20 8,51%
9-10 7 2,98%
11-12 1 0,43%
13-14 1 0,43%
15-16 1 0,43%
Mer enn 17 0 0%
Noe annet 3 1,28%
Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 21:58   #61
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Som regel ingen, noen ganger to og det er mascara og lipglos.

Jeg har sikkert litt lyse vipper, dessuten er de kort, men er ikke vant til å bruke mascara så da føler jeg meg ikke naken uten. Men jeg jobber hardt med å bli jåledokke. Det betyr mascara hver dag.

Gammel 26-10-11, 21:58   #62
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

7-8-9 kanskje. Det kommer litt an på hva jeg får tid til.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:01   #63
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Svarte "noe annet", for jeg bruker 0-1

Bruker noen dager mascara, hvis jeg har tid og ork..

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:02   #64
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er helt imponert over hva dere bruker, jeg.

Hvis jeg tar på meg mascara, blir jeg omtrent sånn:

- øyevippene altså, ikke resten. Det blir litt voldsomt på min jobb.
Kanskje jeg bare har kjøpt feil mascara? Eller er øyevippene mine helt guddommelige i utgangspunktet?

Gammel 26-10-11, 22:02   #65
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Concealer, foundation, to øyenskygger, en skygge til bryn, mascara, lip gloss.

Alltid, bare mer av alt til fest.

Og det tar 5-7 minutter.

Gammel 26-10-11, 22:05   #66
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Var nok (litt) mere nøye med sminken før jeg fikk tvillingene. Men det kommer seg. Jeg svarte 7-8. Så produktmessig er jeg oppe igjen i "vanlig" modus. Jeg er nok bare ikke like nøye med påføringen som tidligere. Det går hurtigere...

Gammel 26-10-11, 22:07   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Eller er øyevippene mine helt guddommelige i utgangspunktet?

Det må nok være det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:07   #68
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

0, enda jeg jobber på kontor.

Hadde jeg hatt litt mer overskudd og ingen masete barn ville jeg nok brukt øyenskygge, eyeliner, maskara til daglig, kanskje leppestift også. Gjorde ihvertfall det før. *sjuskete småbarnsmor*

Gammel 26-10-11, 22:11   #69
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eyeliner
1-3 øyenskygger
Mascara
Rouge
Lipgloss eller lebestift

Så 5-7. Jeg bruker i grunn ikke noe mer når jeg skal ut, bare andre farger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:13   #70
juliette
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
juliette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker som oftest mascara og av og til leppepomade.
Dersom det regner og jeg skal sykle blir det ikke mascara en gang.

Jeg skulle gjerne ha sminket meg mer jeg, men jeg er ikke noe særlig flink til det og så bruker jeg for lang tid hvis det skal se ok ut.
Jeg ser også på meg selv som ganske jålete, men jeg får det bare ikke til i praksis

Gammel 26-10-11, 22:17   #71
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ca 3, mascara, pudder og rouge.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:17   #72
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sminke?
Jeg er så lite flink til å fiffe meg opp, og det gleder meg å se at eldstemor ikke har arvet sin mor.
Mascara bruker jeg i festlige lag, ellers minimalt. Skulle egentlig ønske jeg var flinkere til å bruke tid på å sminke meg, men jeg er grusomt dårlig på det.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 22:20   #73
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

0, enda jeg jobber på kontor.

Hadde jeg hatt litt mer overskudd og ingen masete barn ville jeg nok brukt øyenskygge, eyeliner, maskara til daglig, kanskje leppestift også. Gjorde ihvertfall det før. *sjuskete småbarnsmor*

Hvorfor tror du jeg vil kjøpe lekegrind? Ikke til den kommende babyen, men til meg selv. Da får jeg kanskje sminket meg i fred i stedet for å fekte vilt for å forsvare produktene mine mot små tyver som vil "male!".

Jeg skjønner ikke hvor hun tar det fra? Trutmunn, vil "smøre munnen", og tar sminkekoster og begynner å "male" ansiktet sitt?

Gammel 26-10-11, 22:27   #74
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Tja, spørs litt - men stort sett alltid mascara, føles nakent uten. Innimellom mineralpudder - og til fest eyeliner i tillegg (noen ganger skeier jeg ut og bruker det til hverdags også), samt rouge og øyenskygge i noen sammenhenger. Ja, også lipgloss da - det bruker jeg når det passer meg, litt til hverdags og alltid til fest.

På sommeren bruker jeg mindre sminke enn på vinteren... har jeg mye eksem bruker jeg litt mer sminke, eller soler meg og bruker mindre.

Gammel 26-10-11, 23:09   #75
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Jeg bruke 5 produkter:

Foundation
Øyenbrynsblyant
Hvit eyeliner
2 øyeskygger

Gammel 26-10-11, 23:10   #76
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Skal vi se; foundation og eller concealer, 1-2 øyenskygger, mascara og lipgloss eller leppestift.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 23:21   #77
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal vi se. Foundation, solpudder, rouge, eyeliner, øyeskygge, concealer, lipgloss er et must. Det blir 7. Mascara når jeg har lyst. Sminker meg hver dag og har et godt utvalg.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 23:35   #78
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 produkter, stort sett
Eyeliner
Maskara
Noen ganger lipgloss med farge.
Noen ganger øyenbrynsblyant

Jeg bruker aldri noe annet enn dette.

Jeg skulle gjerne dollet meg opp litt mer, spesielt de dagene jeg har kjole på, men jeg kan ikke å sminke meg. Jeg får ikke til å legge øyeskygge for alt i verden.

Gammel 26-10-11, 23:40   #79
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

0. Det samme som jeg bruker på fest forøvrig...

Gammel 26-10-11, 23:41   #80
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Skal vi se. Foundation, solpudder, rouge, eyeliner, øyeskygge, concealer, lipgloss er et must. Det blir 7. Mascara når jeg har lyst. Sminker meg hver dag og har et godt utvalg.

bruker du øyenskygge og eyeliner, men ikke mascara? Kan du legge inn et bilde av øyet ditt, så får jeg se hvordan det blir?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.