Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mange sminkeprodukter bruker du normalt en vanlig arbeidsdag?
Sminke? Slikt bruker ikke jeg (på jobb) 45 19,15%
1-2 53 22,55%
3-4 64 27,23%
5-6 40 17,02%
7-8 20 8,51%
9-10 7 2,98%
11-12 1 0,43%
13-14 1 0,43%
15-16 1 0,43%
Mer enn 17 0 0%
Noe annet 3 1,28%
Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-11, 20:47   #41
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange sminkeprodukter bruker du en vanlig arbeidsdag?

2 nyanser mineralfoundation
concealer
rouge
radiancepudder
matt pudder til pannen
øyebrynsfarge
mascara
øyeskyggeprimer
2 øyeskygger
leppestift eller lipgloss

12 produkter, altså.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 20:48   #42
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ja, den er virkelig super.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 20:50   #43
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Oi, bruker helt vanlige folk så mye hver dag, altså?

Jeg bruker aldri noe mer enn mascara og noen ganger en lipgloss på jobb.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:05   #44
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Mascara, eyeliner og lipgloss. Men ofte ingenting.

Gammel 26-10-11, 21:09   #45
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Fuktighetskrem og Lipgloss. :jåle:

Gammel 26-10-11, 21:11   #46
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg regner ikke med vanlig hudkrem, men alt fra primer til lip gloss og maskara. To øyeskygger regnes som to.

Jeg telte etter i dag tidlig og kom frem til 16.

Primer
Foundation
Hvitt pudder
Rouge (beige)
Øyeskyggebase
5 øyeskygger (en base på hele øyelokket, en sort, en lys og enten 2 brune eller 2 lilla)
Eyeliner
Maskara
Øyebrynpenn
Lipliner
Lebestift
Lip Gloss

Jeg kan hoppe over noen som øyebrynpenn og leppene.

Jeg brukte ikke så mye før jeg ble sminket på Mac, da ble det litt kjøp og jeg er veldig fornøyd.

Jeg må bare spørre: Hvor lang tid bruker du på dette? Reelt, altså, ikke hva du tror, for vi tror jo ofte at ting tar kortere tid enn det tar.

Jeg hadde aldri hatt tid til det der, det vet jeg.

Jeg svarte 3-4, og jeg har ikke regnet nøyaktig, men etter krem og øyekrem og sånt, bruker jeg øyenbrynspudder og mascara. Det kan jeg ikke gå ut uten. Av og til, når jeg gidder, bruker jeg litt eyeliner, men jeg får det ikke så fint til, og det hender jeg kliner på litt øyeskygge (maks 2-3 nyanser) og så gjerne litt leppestift. Tidligere brukte jeg mer lipliner og foundation, men det gidder jeg knapt til fest engang nå.

Ja, og så bruker jeg YSL-pennen. Den glemte jeg nesten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:14   #47
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker litt foundation, øyeskygge, mascara, lipgloss. Kanskje litt solpudder midtvinters når likbleiket tar meg kl. 7 om morningen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:14   #48
Morgaine
Aquademiker

Morgaine sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Nå leste jeg ikke godt nok og telte øyenskygge som 1 selvom det er flere forskjellige farger.
Bruker stortsett øyenskygge, maskara og noen ganger pudder.

Gammel 26-10-11, 21:15   #49
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

8 produkter - og det bruker jeg 5 minutter på.

Gammel 26-10-11, 21:20   #50
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

null

Gammel 26-10-11, 21:32   #51
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

4-5 produkter, men stemte 3-4.
Foundation, solpudder el rouge, mascara, lipgloss og evnt en nøytral øyenskygge.
Bruker maks 3 min på sminking.

Gammel 26-10-11, 21:33   #52
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foundationprimer
Foundation
2 eller 3 øyenskygger
eyeliner
maskara
rouge
øyebrynsblyant
lipliner
lipgloss

Jeg klarer meg ikke uten øyebrynsblyant, har fått helt dilla. Bruker av og til leppestift også, kommer litt an på hvilke farger jeg har "dilla på" for tiden.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:35   #53
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg krysset av feil.
Jeg bruker
fundation/pudder (eller, ikke nå, for jeg har tidenes såreste hud under underleppa som jeg ikke helt får kontroll på)
Jeg bruker øyenbrynblyant
mascara
øyenskygge- tre nyanser
flytende eyeliner
og av og til andre ting som lipgloss etc.

Uten mascara anser jeg meg selv som nesten naken.

Gammel 26-10-11, 21:37   #54
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Concealer, foundation, to øyenskygger, en skygge til bryn, mascara, lip gloss.

Alltid, bare mer av alt til fest.

Gammel 26-10-11, 21:44   #55
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg klarer meg ikke uten øyebrynsblyant, har fått helt dilla.

Jeg brukte alltid det før, men nå har jeg konventert til øyebrynsskygge. Jeg liker det mye bedre.

Gammel 26-10-11, 21:47   #56
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg svarte 3-4, og jeg har ikke regnet nøyaktig, men etter krem og øyekrem og sånt, bruker jeg øyenbrynspudder og mascara. Det kan jeg ikke gå ut uten. Av og til, når jeg gidder, bruker jeg litt eyeliner, men jeg får det ikke så fint til, og det hender jeg kliner på litt øyeskygge (maks 2-3 nyanser) og så gjerne litt leppestift.

Ja, og så bruker jeg YSL-pennen. Den glemte jeg nesten.

Ikke alltid så lett å regne, skjønner jeg?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:50   #57
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting til hverdags.

Concealer, mineralpudder, leppestift og mascara til pent.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:50   #58
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ikke alltid så lett å regne, skjønner jeg?

Jeg mente at jeg faktisk bare bruker 3, når jeg regner etter (mascara, øyebrynspudder og YSL-penn) til hverdags, og at det andre ble brukt av og til. Ikke ofte.

Gammel 26-10-11, 21:53   #59
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg mente at jeg faktisk bare bruker 3, når jeg regner etter (mascara, øyebrynspudder og YSL-penn) til hverdags, og at det andre ble brukt av og til. Ikke ofte.

Aha, da er det kanskje jeg som er , da. (Og det er jo derfor jeg er avhengig av maskara også. Det hadde vært artig å se hvor stor andel av dem som ikke sminker seg, som har lyse øyenvipper i utgangspunktet. Jeg føler meg, i likhet med Bauche, naken uten.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 21:55   #60
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg har ikke lyse øyenvipper, men de er nok lyse ytterst, for de blir lengre og står mer oppover med mascara. Øyebrynene mine er verken lyse eller mørke, men blir mye finere med litt mer farge på. De er litt intetsigende uten, liksom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.