|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?
|
|
|
#62 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Jeg har en smokingkjole og en gallakjole, og de får kjørt seg regelmessig med de samme folka. Og de syns visst det er like hyggelig hver gang jeg kommer |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg er helt syk paa aa huske hva jeg har hatt paa meg sammen med hvilke folk, og gjör det jeg kan for aa variere. Har gjerne samme kjolen paa meg tre helger paa rad, men da med ulike folk. Kjöper gjerne en ny festkjole (type cocktailpartykjole) hver höst og har i tillegg et par tre gaa ut aa spise-aktige kjoler hver sesong. De bruker jeg masse, men ikke med de samme folkene, som sagt. Jeg er rimelig sikker paa at de fleste andre ikke hadde tenkt over at jeg hadde samme kjolen to ganger, saa det er mer for meg selv at jeg har denne greien med aa variere. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Men i alle dager, jeg gjør jo det? Jeg har da ikke råd til å kjøpe en ny kjole til hver anledning, og om jeg hadde det, ville jeg fremdeles ikke gjøre det. Jeg har begynt å kjøpe dyrere klær enn jeg gjorde før, og da vil jeg gjerne bruke dem så mye jeg kan. Det jeg sier er at jeg synes det er RART at kollegaer og venner snakker så mye om at de aldri i verden kunne tenke seg det, og jeg kjenner også noen som stresser innmari foran hver eneste jobbfest og julebord fordi de må kjøpe seg klær når de har hele skapet fullt? |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Nei, jeg snakker om Det Virkelige Liv, ikke dere her inne. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Det gjør jeg glatt. Flere år på rad også. Men helst ikke i to anledninger på rappen da.
|
|
|
#67 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jøss.
|
|
|
|
#68 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Haha, jeg har brukt samme kjole i bryllup i 10 år eller noe. Bryr meg fint lite.
|
|
|
#69 |
|
Er frisk!
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Bruker samme kjolen til den er utslitt jeg...
|
|
|
|
#70 |
|
Slumrende Ullteppe
|
|
|
|
#71 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg har tenkt litt på dette. Jeg kjøpte en fin kjole for noen år siden, som jeg var veldig fornøyd med. Brukte den i 2 bryllup og 2 julebord det året. Det spilte for så vidt ingen rolle, bortsett fra at ALLE bildene jeg ble tagget i på facebook i løpet av den perioden var jeg antrukket i det samme, men med forskjellig hårsveis.
|
|
|
#72 |
|
Peppy!
|
Jeg tror ikke det er så ille fatt altså. Jeg tror det er ganske mange som finner en glede i å vise seg frem i noe som folket ikke har sett før. På en måte. Litt usikker på hvordan jeg skal formulere det, men for min del så er det ikke negative reaksjoner som er pådriveren, men heller at det er gøy å føle at man skinner litt. Og mange føler nok at man skinner mest når man har på noe som ikke er vist frem før. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg brukte samme kjolen i mange år.
|
|
|
#74 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg går glatt i samme kjolen år etter år og det har aldri falt meg inn at noen ville legge merke til det eller brydd seg om det. Selvfølgelig er det morsomt med noe nytt, men jeg har ikke så god råd at jeg kan ha en ny kjole for en hver anledning.
|
|
|
#75 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Altså, jeg hadde turt å gå med samme kjole, det er vel mer at jeg ikke har lyst til det. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?En klassisk 'lille sorte' eller noe liknende hadde jeg overhodet ikke hatt skrupler med å bære omatt og omattatt, men hadde sikkert endret noe på tilbehøret fra år til år.
|
|
|
#77 |
|
En Som Trener
|
Jeg er helt blind for slikt selv, så jeg satser på at de færreste husker nøyaktig hva jeg hadde sist. Og om de gjør det så er det deres problem og ikke mitt om de ikke liker det de ser.
Ja, slik var det jeg skulle skrive det ja!
|
|
|
#79 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Jeg syns det er i overkant dekadent å alltid skulle gå i ny kjole. Om man varierer blant det man allerede har er jo en annen sak. Jeg husker ikke hva jeg hadde på meg i fjor engang, enda så opptatt jeg er av klær.
|
|
|
#80 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?Har såpass få penkjoler og omgås stort sett de samme folkene, så det er ikke til å unngå. Men når det er flere tilstelninger med de samme folkene sånn på rappen, prøver jeg å unngå å bruke samme antrekket. Hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg kjøpt meg flere penkjoler, men sånn det er nå så er det hverdagsantrekk som er prioritert (og jeg kjøper ikke mye av det heller).
|
![]() |
|
|