Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

I disse lavkarbotider ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-11, 00:36   #81
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: I disse lavkarbotider ...

Ikke bare det at man ødelegger gangen i det, men man kan jo bli direkte dårlig av det og, som påpekt flere steder i denne tråden.

Gammel 03-10-11, 00:39   #82
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det som er verst er alt fokuset det blir hvis man velger å si nei til f.eks kake. Da blir man veldig ofte senter for diskusjonen og det kan faktisk være utrolig belastende.

Det der er så rart altså, jeg hører folk sier dette men har yterst sjelden opplevd noen diskusjon rundt at jeg ikke liker kake. Kan hende jeg smaker av rene høflighetshensyn hvis det er sånn overtydelig at verten blir lei seg hvis jeg ikke smaker. F.eks farmor på gamlehjem har fått stavret seg til å få kjøpt inn kanelboller til vi kommer elns. Eller hvis verten åpenbart legger merke til at jeg ikke spiser sier jeg rett og slett at kakene så kjempegode ut men jeg er mett, eller ikke hadde lyst på, eller finner på noe annet pent å si.
Men jeg _liker_ det jo ikke! Ikke gjærbakst, ikke sjokoladekake. Og det synes jeg ingen har noe med. Dessuten spiser jeg stort sett lavkarbo, men det synes jeg heller ikke noen har noe med. Hverken om det var den dagen jeg var snæppihæppi med den livsstilen og med glede lot kakestykket stå eller om det var den dagen jeg bestemte meg for å spise et bløtkakestykke allikevel og ta konsekvensene. Og hvis jeg ikke tar kake synes jeg uansett det er uhøflig om folk begynner å spørre hvorfor. Heldigvis er jeg stort sett hellig forskånet for slikt. Og er det sånn at jeg kommer et sted og ikke kan/har lyst til å spise noe av det som er der - javel, da koser jeg meg med kaffekoppen og selskapet i stedet altså. Sånne martyrklagesanger har jeg ingenting til overs for.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg lager det jeg har lyst til å lage når det kommer til bursdager, og så lenge noen ikke er allergisk så tar jeg ikke særlig hensyn heller.
Men jeg bryr meg heller ikke om folk lar være spise kake eller hva det måtte være.

Hm... jeg har helt motsatt innstilling. Hvis jeg ber folk i bursdag eller middag ønsker jeg å lage noe de som kommer liker, noe de virkelig bvil sette pris på. Derfor er jeg opptatt av å få vite på forhånd både hva de liker og er glad i å spise, men også hvordan jeg skal tilrettelegge så alle kan spise det jeg lager. Men jeg maser ikke med det om noen ikke gjør det - nettopp fordi jeg jo ikke spiser kaker selv. Men jeg vil hvertfall vite inni meg at olga med ketosekuren hadde et tilbud på kakefatet om hun nå ønsket å spise det eller ikke. (men jeg er jo ikke synsk, så man må jo formidle det til meg)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

jeg mener at man er uhøflig hvis man ikke kan smake på noe av dette (som i en spiseskje gele, eller et rundstykke med pålegg hvis den eneste grunnen til at man ikke gjør det er at man er på lavkarbo.

Tja, skulle man synes at det er uhøflig at en vegetarianer ikke vil smake bare litt på steken, eller en veganer ikke bare ville spise litt ost? Eller hva med de som av religiøse grunner ikke spiser svin - hvor uhøflig er ikke det? Hva med allergi/intoleranser, det må da være greit med litt diaré i etterkant, det er vel ikke så mye å kreve - det er jo uhøflig å ikke smake av bløtkaka? Eller at man bare rett og slett ikke liker slik mat, eller er mett? Skal man trøkke den i seg selv om det fremstiller brekningsfornemmelser? M.a.o, jeg er uenig med deg i det Lavkarbo er et personlig diettvalg man har tatt av en eller annen grunn uten at utenforstående nødvendigvis vet hvorfor eller har noe med det, og det må da være lov å velge selv hva og hvor mye man har lyst til å spise. Uavhengig av grunn.

(selv om jeg også nøder i meg litt kake hvis det er veeeeldig uhøflig å la være altså)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 00:52   #83
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg lager kun ostekake og pavlova til selskaper her, er det lavkarbo?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 01:21   #84
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg foreslår at du leser litt om fettforbrenning kontra karbohydratforbrenning og lærer at dette ikke handler om en joggetur i etterkant av en utskeielse.

Der er alt det jeg har lest om forbrenning og kroppen som gjør at jeg ikke forstår at folk velger (ekstrem) lavkarbo som livsstil, uten å gjøre det i samarbeid med, og oppfølging fra lege. Altså ekstremutgaven med ketose, ikke holde seg unna boller og kaker og kutte ned på pasta og polert ris, som forsåvidt er en bra ting.

Gammel 03-10-11, 08:17   #85
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg lager kun ostekake og pavlova til selskaper her, er det lavkarbo?

Sukker = Høykarbo. Pavlova kan lages lavkarbo, men smaker høgg med kunstig søtning.

Men, om man lager nøttebunn (med litt søtstoff istedenfor sukker), og bruker sukkerfri gèle til ostekaka, har man kake til diabetikere, de med cøliaki og evnt lavkarberne. Suksessterte med eggekrem, og evnt litt sukkerfri eller mørk sjokolade på toppen, er også midt i blinken til begge.

Når jeg baker enten ostekake eller suksessterte pga allergikerne eller evnt de som ikke spiser sukker - er den den kaka som blir borte hver gang. Så smaken er det hvertfall ikke noe å si på

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 09:56   #86
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Der er alt det jeg har lest om forbrenning og kroppen som gjør at jeg ikke forstår at folk velger (ekstrem) lavkarbo som livsstil, uten å gjøre det i samarbeid med, og oppfølging fra lege. Altså ekstremutgaven med ketose, ikke holde seg unna boller og kaker og kutte ned på pasta og polert ris, som forsåvidt er en bra ting.

Lær meg gjerne hva som er så farlig med å være i ketose, og jeg har oppfølging av lege, han er forbløffet over resultatene både utvendig og innvendig. At han ikke støtter måten jeg gjør det på 100 % personlig får være hans sak. Hans sak er å tolke prøvesvarene.

Jeg tror at alle mennesker er forskjellige og jeg ser jo at f.eks. mannen min sitt kolesterol føk i taket på kostholdet, i motsetning til mitt kolesterol, som gikk ned. Han turde ikke leve slik lenger, så han lever moderat middelhavsmatlavkarbo og skal ikke mer ned i vekt (normalvektig). Hva jeg mener om det er irrelevant, det er hans liv og jeg støtter han i det han velger, på samme måte som jeg får støtte fra ham. Det kostholdet som er det rette for deg, trenger kanskje ikke være det rette for meg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 10:01   #87
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet hva ketose er, og skjønner at det er meningsløst å spise hveteboller i en sådan stund. Det ville ikke jeg heller ha gjort. Jeg trodde vi snakket om mennesker som prøver ut lavkarbo (HI skrev "halve byen er på lavkarbo") og synes fremdeles det er sært (blir det bedre om jeg tar bort uhøflig?) å ikke kunne spise et halvt rundstykke i selskap. Jeg leser hva dere skriver, jeg forstår greia, men jeg mener det er sært. Det er ikke det samme som at det nødvendigvis er sært. Uhøflig blir det vel først hvis man klager over at det ikke er noe man kan spise i selskapet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 10:05   #88
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Tar fram teskjeen:Jeg svarte på dette innlegget, : peker ned: og jeg mener at man er uhøflig hvis man ikke kan smake på noe av dette (som i en spiseskje gele, eller et rundstykke med pålegg hvis den eneste grunnen til at man ikke gjør det er at man er på lavkarbo.

Jeg ville for øvrig spist et rundstykke med pålegg og jogget etterpå hvis jeg var redd for at utskeielsen skulle gjøre det helt store utslaget på vekten.

Jeg er fullstendig klar over hva du mente, og mener fortsatt at du er på bærtur. Det er opp til enhver hva man putter i kroppen sin, og helt tullete å blir fornærmet for noe sånt.

Jeg er forøverig helt enig i at det blir for dumt med en lang utgreiing om lavkarboens fortreffeligheter i kakeselskap. Lavkarbofolk, vegetarianere, veganere og endre valgte kostholdsretningsfolk kan si høflig og stille nei takk, og vertinnene kan trekke til seg tærne.

Gammel 03-10-11, 10:22   #89
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jepp. En halv by skal ikke gå på ketogen diett etter min mening. Det er en ekstremløsning for spesielle tilfeller.

Problemet med ketose er at den avviker veldig fra tradisjonelt kosthold. Dermed fordrer den at brukeren setter seg meget grundige inn i hva kroppen bør ha og ikke bør ha. Svært mange gjør ikke det. De kutter karbohydratene, kjører på med baconcrisp og sukkererstattede kaker og går riktignok ned i vekt, men ivaretar ikke seg selv i det hele tatt.

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 10:22   #90
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må lære deg å lese, Lille Bulla: Jeg synes det er sært å ikke spise f.eks et rundstykke fordi man er på lavkarbo, det er ikke det samme som at jeg blir fornærmet. Jeg har moderert meg med tanke på uhøflig, som du kan lese om i mitt forrige innlegg, hvis det er interesse for det. Jeg har ikke skrevet et eneste ord om at folk ikke kan få putte hva de vil i munnen, bare ytret min mening valget de tar. Ser du forskjellen?

Gammel 03-10-11, 10:26   #91
Slettet bruker
Passiv

Standard

På moderat lavkarbo kan man spise et halvt rundstykke. Om de ikke er ferdigsmurt så kan man ta litt mer pålegg og bare litt av rundstykket så blir det jo faktisk det kan skal ha til og med.

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 10:33   #92
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Du må lære deg å lese, Lille Bulla: Jeg synes det er sært å ikke spise f.eks et rundstykke fordi man er på lavkarbo, det er ikke det samme som at jeg blir fornærmet. Jeg har moderert meg med tanke på uhøflig, som du kan lese om i mitt forrige innlegg, hvis det er interesse for det. Jeg har ikke skrevet et eneste ord om at folk ikke kan få putte hva de vil i munnen, bare ytret min mening valget de tar. Ser du forskjellen?

Mhm, du modererte deg ca 4 minutter før jeg postet mitt innlegg. Det jeg reagerte på var at du sa det var uhøflig, det klarte jeg å lese.

Gammel 03-10-11, 10:57   #93
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke det er sært å ikke spise noe man blir dårlig av.

Gammel 03-10-11, 11:07   #94
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hm... jeg har helt motsatt innstilling. Hvis jeg ber folk i bursdag eller middag ønsker jeg å lage noe de som kommer liker, noe de virkelig bvil sette pris på. Derfor er jeg opptatt av å få vite på forhånd både hva de liker og er glad i å spise, men også hvordan jeg skal tilrettelegge så alle kan spise det jeg lager. Men jeg maser ikke med det om noen ikke gjør det - nettopp fordi jeg jo ikke spiser kaker selv. Men jeg vil hvertfall vite inni meg at olga med ketosekuren hadde et tilbud på kakefatet om hun nå ønsket å spise det eller ikke. (men jeg er jo ikke synsk, så man må jo formidle det til meg)

Hvis jeg hadde bedt noen venninner på mat, og viste at ei av de var lavkarbo og i ketose, ville jeg nok ha lagt til rette for det og tenkt på det.
Men i en vanlig familiebursdag, hvor jeg inviterer til kaffe og kaker? Neh.
Og jeg hadde virkelig ikke forventet det tilbake.
Nå er det ingen rundt meg som er på noen som helst lavkarbokur da. Som jeg vet om iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 11:25   #95
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvis jeg hadde bedt noen venninner på mat, og viste at ei av de var lavkarbo og i ketose, ville jeg nok ha lagt til rette for det og tenkt på det.
Men i en vanlig familiebursdag, hvor jeg inviterer til kaffe og kaker? Neh.
Og jeg hadde virkelig ikke forventet det tilbake.
Nå er det ingen rundt meg som er på noen som helst lavkarbokur da. Som jeg vet om iallefall.

Jeg er nok litt farget av en sønn som har cøliaki og er melkeallergiker (samt endel andre kostholdsinnskrenkende greier), samt har flere i nær omkrets med allergier - blant annet nøtteallergi.

Jeg ville nok ikke forventet av noen at de tok hensyn til hverken meg og min lavkarbokost, eller sønnen min og hans allergier. Vi har alltid med noe uansett i veska til han, og viser det seg at verten enten har hatt flaks og truffet blink ift dietten eller har spurt på forhånd og gjort noen små justeringer så han kan spise maten, så blir jeg kjempeglad!

Men jeg forventer det ikke av _andre_, men jeg vil veldig gjerne gjøre det selv. I en familiebursdag anser jeg det hvertfall som spesielt viktig å ta hensyn til gjestenes måte spise på og ønsker om maten, og da mener jeg både evt. livsstilsgreier, sykdommer, allergier, eller rett og slett hva de liker og ikke liker.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 11:34   #96
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uhøflig blir det vel først hvis man klager over at det ikke er noe man kan spise i selskapet.

Now we're talking!

Jeg synes ikke andre er sære så lenge de ikke lager store nummer av egen livsstil. Men jeg tror at i denne, som en del andre saker, så er det vanskelig for deg å se for deg hvordan andres situasjon kan være, rine. Det er det vel for de fleste av og til, men du uttrykker deg ofte litt bastant. Fortvilelsen av å være i en altfor stor kropp kan av og til være kvelende og siden jeg selv har kjent på den fortvilelsen, synes jeg ikke at andre er sære og rare om de prøver ulike veier mot et bedre liv.

Du er selvfølgelig i din fulle rett til å i ditt stille sinn fortsette å synes at slikt er sært, men for min del er det et mål å ha et generelt vennlig blikk på andres livsvalg. Det man tenker i sitt stille sinn er ikke nødvendigvis så skjult som man tror og jeg setter ihvertfall pris på å ikke bli ansett som latterlig når jeg prøver å ta tak i eget liv og bedre det.

Gammel 03-10-11, 13:03   #97
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Mhm, du modererte deg ca 4 minutter før jeg postet mitt innlegg. Det jeg reagerte på var at du sa det var uhøflig, det klarte jeg å lese.

Så du leser med andre ord litt seint?

Gammel 05-10-11, 20:40   #98
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Så du leser med andre ord litt seint?

Det kan også være at ditt innlegg ble postet mens LilleBulla skrev sitt innlegg? Følgelig er det vel mer naturlig at hun eventuelt skriver seint?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 22:27   #99
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Var dette en spøk, eller var du alvorlig?

:dobbeltsjekker:

Gammel 05-10-11, 22:27   #100
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.