|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#241 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Jeg pleier å gi hudkremer, såper, shampo e.l. fra apoteket og en kalender med bilde av oldebarnet til min bestemor på 90.
![]() |
#242 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har noen pakker til kalenderen klar, men avventer litt og ser om Storebror vil ha SW-kalender. Jeg syns det begynner å bli vanskelig å finne noe som er billig nok, men samtidig ikke bare skrap til de største guttene. (9 og 11) |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereMormor og farmor ønsker å kjøpe noen kalendergaver, slik at jeg ikke får alle selv. Det er også en løsning. 3x24 blir en del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Her er det oldemor på straks 88 som ordner, men de må åpne annenhver dag. Hun kjøper til to andre barn også, imponerende. Får gavene ferdig innpakket i posten med bånd og nr på, så det er bare å henge opp.
![]() |
#245 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNoen som har forslag til en litt stilig og annerledes adventskalender? Jeg lager kalender til søsteren min som har flyttet inn i nytt hus, og har lyst til å lage noe litt stilig til henne. Kriteriet er at den ikke er for ruvende siden den må fraktes på fly sørover. Jeg lurte på om jeg skulle ta en tur i fjæra og finne et fint stykke rekved og julepynte det, men kanskje det bare blir teit?
![]() |
![]() |
#247 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Faren min får alltid en flaske cognac. Jeg tror det er det eneste fornuftige å gi han. Mamma blir glad for fotobøker og gavekort på fotpleie/massasje/SPA. For svigermor er stort sett rødvin det eneste fornuftige å kjøpe. De er i 60-åra.
![]() |
#248 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHurra! Mannen har nettopp bekreftet at han slett ikke gidder å reise til svigermor i utlandet i år, enda det er "hennes tur". Det betyr fine julaften hjemme hos oss med pinnekjøtt og hele familien min, i stedet for masejul i utlendighet med kranglefamilien hans. Jeg er happy, og jaggu kom julestemningen sigende selvom jeg er parkert på verandaen i sol og 20 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNå har jeg også begynt å tenke såvidt på jul og kalender,takket være denne tråden. Jeg begynner som regel med sånt i slutten av oktober eller begynnelsen av november,for å ha det sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereDet er svigermor sin skyld at jeg må ha 72 kalendergaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNå har jeg kjøpt masse småstæsj på halv pris på Wow til pakkekalenderen.
![]() |
#252 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Smart tips - det skal jeg sjekke! Så de hadde 50% der, utfordringen min blir å finne noe som er barnslig nok for en snart 5-åring, og noe som ikke er barnslig til 13-åringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
på slep
Må de ha helt likt? De har kule skjerf til de store og luer til de små. Undertøy har jeg kjøpt et lite lager av.
![]() |
#254 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Neida, de trenger absolutt ikke likt. Tenkte bare at det meste var for stort til minstejenta og at Storesøster begynner å bli litt for stor for en del av tingene. Lue og skjerf høres supert ut, og undertøy var også en god idé! |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
på slep
Skjønner. Minste er seks (nesten 120 cm), og hun er litt for liten til mye av klærne.
![]() |
#256 |
I farta!!
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHandla 10 julegaver på br leker i går, 25% rabatt. Så da var alle tantebarn og egne barn i boks (de får en leketing og penger av oss).
![]() |
#257 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereEr nesten ferdig med to julekalendere som skal til voksne. Har også kjøpt de fleste gavene, men ikke til barna, det venter jeg med. De greier ikke å levere ønskeliste så tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereVi voksne har faktisk pakkekalender i år også!
![]() |
#259 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereSå de hadde fått kalendere på lekebutikken her nå, både Playmobil og lego. Føltes litt feil der jeg kom i skjørt og singlet liksom
![]() |
![]() |
#260 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereKjøpte to store lego esker i går på BR Leker, 25%.
![]() |
|
|