Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-11, 09:19   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Nå har jeg kjøpt masse småstæsj på halv pris på Wow til pakkekalenderen.

Gammel 30-09-11, 10:22   #2
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Nå har jeg kjøpt masse småstæsj på halv pris på Wow til pakkekalenderen.

Smart tips - det skal jeg sjekke! Så de hadde 50% der, utfordringen min blir å finne noe som er barnslig nok for en snart 5-åring, og noe som ikke er barnslig til 13-åringen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 10:57   #3
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Smart tips - det skal jeg sjekke! Så de hadde 50% der, utfordringen min blir å finne noe som er barnslig nok for en snart 5-åring, og noe som ikke er barnslig til 13-åringen.

Må de ha helt likt? De har kule skjerf til de store og luer til de små. Undertøy har jeg kjøpt et lite lager av.

Gammel 30-09-11, 11:01   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Må de ha helt likt? De har kule skjerf til de store og luer til de små. Undertøy har jeg kjøpt et lite lager av.

Neida, de trenger absolutt ikke likt. Tenkte bare at det meste var for stort til minstejenta og at Storesøster begynner å bli litt for stor for en del av tingene. Lue og skjerf høres supert ut, og undertøy var også en god idé!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 11:05   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Neida, de trenger absolutt ikke likt. Tenkte bare at det meste var for stort til minstejenta og at Storesøster begynner å bli litt for stor for en del av tingene. Lue og skjerf høres supert ut, og undertøy var også en god idé!

Skjønner. Minste er seks (nesten 120 cm), og hun er litt for liten til mye av klærne.

Gammel 30-09-11, 11:21   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Handla 10 julegaver på br leker i går, 25% rabatt. Så da var alle tantebarn og egne barn i boks (de får en leketing og penger av oss).
Kalender blir en eller annen kjøpekalender. Mulig jeg lager aktivitetskalender til familien, gruble litt på det.

Gammel 09-10-11, 19:45   #7
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg er ferdig med nesten alle julegavene. Gjenstår et par stykker bare.
Kalendergavene er også i boks.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.